Ik heb 3 jongens en ben zwanger van kindje nummer 4. Het is nog te vroeg om te zeggen of het een jongen of een meisje is, maar ik heb al van veel mensen gehoord dat de kans groot is dat ik weer een jongen krijg. Want als je al kinderen van hetzelfde geslacht hebt zou de kans groter zijn om weer eentje te krijgen van dat geslacht. Volgens mij is dat echt onzin, maar ik heb het nu al zo vaak gehoord! Maar ik zou niet weten hoe dat dan zou werken, zijn er mannen met meer X sperma of Y sperma? Of dan zou de ene sterker zijn dan de ander? Het lijkt mij dus niet waar. Maar goed, nu wil ik kijken of jullie gezinnen bestaan uit hetzelfde geslacht kinderen of verschillend geslacht! Op grond van statistiek zou dit eruit moeten komen: 2 kinderen: 50% zelfde / 50% verschillend 3 kinderen: 25% zelfde / 75% verschillend 4 kinderen: 6,3% zelfde / 93,7% verschillend Als je zwanger bent, maar het geslacht al weet telt dat natuurlijk ook. En ik ben uiteraard benieuwd naar jullie mening hierover. Krijgen jullie dit ook te horen? En hoe denk je er zelf over? Ik ben heel benieuwd!!
hier niet... jongen en meisje... maar er zijn daadwerkelijk mannen die meer x of y aanmaken. Vooral als je man alleen maar broers heeft en zijn vader ook schijnt er maar een kleine kans op een meisje te zijn (over het overerven van meer meisjes weet ik het niet). Ik heb er ooit eens een heel stuk over gelezen maar weet niet meer waar. Maar was heel intressant! Zou je graag een meisje willen? Of vindt je 4 jongens helemaal geweldig?
3 meiden en 1 jongetje van zelfde ex partner. Nu als het helemaal klopt weer een meisje van huidige partner.
ik kreeg eerst 4 meiden en toen een jongen nu weet ik het niet maar ook ik heb toen bij de gynocoloog gehoord dat als je eenmaal meisjes of jongens krijgt dit bij een volgende dan nog versterkt word door hetzelfde geslacht te krijgen maar of het waar is dat weet ik niet
Ik heb twee jongens. Wij willen wel een nr. 3 en ik hoor van iedereen 'nu gaan jullie zeker voor een meisje'. Vind dat zo'n vervelende opmerking. Ik ben ook zeker blij als het weer een jongetje is. Ik ken in mijn omgeving wel meerdere gezinnen met of 3 of 4 meiden of 3 of 4 jongens.
wat ik om mij heen zie bij gezinnen is dat er na 3 hetzelfde geslacht vaak toch wel het andere geslacht is geboren, maar heb je er dus 2 dan is de 3e erg vaak hetzelfde
Ik heb twee jongens en een meisje. Na de geboorte van mijn dochter ook af en toe de opmerking gekregen: Nu zijn jullie lekker klaar. En toen ik zwanger was van de jongste: Oh een derde, maar je hebt toch al een jongen en een meisje? Alsof dat er wat toe doet als je graag een derde kindje wilt.