Mama samm,ik heb reiswiegjes voor one tree hill. Bijninteresse pb maar. Ik heb zelf de urban jungle one tree hill en ik kom overal in. Zelfs de kruidvat en de wibra. Ze zijn wel wat breder, maar het valt reuze mee. Heb serieus nog nooit een probleem gehad met deuren. Er zitten luchtbanden onder, waardoor hij echt heerlijk rijdt. En ze zijn redelijk waardevast. De mountain buggy is op mp goedkoper in aanschaf, maar deze heeft geen zwenkwielen, wat ik zelf toch wel een must vind.
Wij hebben een Phil en Teds duo vibe. Op Marktplaats nog betaalbaar ook en ze worden redelijk veel aangeboden. Voordeel vind ik dat je niks breder/langer bent dan een normale kinderwagen omdat de kindjes boven elkaar zitten. Tegen de tijd dat de baby om zich heen wil kijken gaan we hem als 1 persoons buggy gebruiken want dan kan dochter de lange afstanden ook wel lopen. Wij hebben hem via Marktplaats helemaal compleet met 2 zitjes, maxicosi, kinderwagenbak en alles erop en eraan. Kan niet wachten om hem als duo te gaan gebruiken .