Buggy of reiswieg?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by SharonR, Mar 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Dames,

Het is vandaag lekker zonnig bij ons en ik ga vanmiddag de stad in met mijn zoontje. Nu zit ik alleen onwijs te twijfelen of ik hem in de buggy (opzetstuk van de kinderwagen) of in de reiswieg ga zetten. De buggy kan niet volledig plat, maar wel schuin naar achteren en ik kan een dekentje over hem heen leggen, maar ik vraag me toch af of het te koud is en of hij daar wel een tijdje comfortabel in kan zitten. In de reiswieg kan hij lekker liggen, maar dan ziet hij zo weinig. Laatst heb ik hem in de buggy meegenomen naar de supermarkt met zonnig weer en hij keek zijn ogen uit.

Twijfel, twijfel.. Wat denken jullie?

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    682
    113
    Je bedoelt bij de reiswieg de bak van de kinderwagen?
    Hier ging mijn dochter rond de leeftijd van jou zoon in de kinderwagen. Maar deze kan wel helemaal plat.. Mijn dochter wilde toen ook alles zien.. mijn dochter is een buik slaper en was ook wel weer even eng hoe ze op de kinderwagen zou reageren. In de bak kon ze natuurlijk gewoon op der buik, in de kinderwagen niet.
    Ik zou de kinderwagen doen, vooral ook omdat hij alles nu wilt zien!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Als hij nog niet goed kan zitten, zou ik 'm nog liggend vervoeren, dus in de reiswieg. Als je kinderwagenopzet wel volledig plat had gekund, kon hij daar wel in. Hier zit mijn dochter nog in de voetenzak, want zo warm is 't niet, dus dat zou ik ook doen als je 'm in de kinderwagenopzet zet. Of idd goed afdekken met een dekentje ofzo.

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Zeker liggend vervoeren. Het is slecht voor zijn gestel om hem lang te laten zitten als hij dat nog eigenlijk niet kan.

Ps: prachtig onderschrift !!

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Als je kindje zelfstandig kan zitten dan zou ik de buggy inzet doen anders de bak

6. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

Dec 23, 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als je maar kort weggaat zou ik de buggy nemen, anders de wagenbak. Zelf heb ik een wandelwageninzet die helemaal plat kan, maar m'n kind is daar niet van gediend. Die wil rondkijken :)

Toch kunnen ze vaak meer hebben dan je denkt...M'n vader paste een keer op (kindje maand of 8) en die wilde gaan wandelen. De wandelwageninzet lag plat en m'n pa wist niet dat die rechtop kon. Hij heeft de kleine er in gezet, rechtop zonder ruggesteun, met zijn handjes aan de beugel. Zo zijn ze een uur het bos in geweest. Zou je zelf niet in je hoofd halen natuurlijk, en ik heb m'n vader streng toegesproken, maar de kleine had een topdag en heeft er niets aan overgehouden. Wel heerlijk geslapen daarna ;)

Share This Page