Wij hebben een trap van de benedenverdieping naar de 1e verdieping zoals zovele neem ik aan hehe.. Maar onze trap is helemaal recht, met aan een kant de muur met de leuning en aan de andere kant is de trap helemaal open... Kijk boven aan zit er zo'n spijlen ding.. en daar kun ej dan je traphekje (voor je beebje straks) aan bevestigen.. maar ik zou er eigenlijk ook 1 onderaan willen hebben.. Aan de kant van de muur kun je hm bevestigen natuurlijk maar dan staat de andere kant in een loze ruimte zonder iets om aan te bevestigen.. Ken je iemand ook met dat probleem of had/heb je zelf dat probleem ook, ben zeer benieuwd hoe dat jullie het opgelost hebben en/of gaan oplossen?
Zit jou trap in de woonkamer? Wij hebben hier n.l onder aan de trap nooit een hekje gehad. Reden, omdat we anders altijd zitten te hannesen als we naar buiten moeten. De trap zit n.l naast de voordeur en de gang is erg smal. Maar ja, we hebben dus een tussendeur en daarvan de klink omhoog gedaan, zodat ze niet naar boven kon. Op de overloop hebben we wel een traphekje onderaan de trap naar zolder
De trap is in de gang en komt uit op de voordeur.. Wij kunnen als we binnekomen gelijk door naar boven lopen zegmaar
@Thasmo Zelfde probleem hier! WIj gaan denk ik bij dat open gedeelte iets monteren of iets dergelijks en dan toch proberen een traphek te plaatsen.. Vandaar dat we het ook steeds uitstellen.. Maar ons boefje is nu al op de trap te vinden, dus wij moeten snel zijn..
Misschien hier even kijken? Maken ze eventueel ook op maat. TRAPHEKJE OP MAAT VOOR U...! MEER DAN 37 TYPES TRAPHEKJES. HET BESTE TRAPHEK. ALLE TRAPHEKKEN OP VOORRAAD
Wij hebben geen traphekje onderaan de trap, Eva weet gewoon dat ze niet naar boven mag. Toen ze de trap op ging klimmen met 8 maanden hielden we haar gewoon in de gaten en anders kan altijd de tussendeur nog dicht.
hier ook zo'n trap maar het hekje staat boven Teun weet dat hij niet in de gang mag komen en doet het dus ook niet ook als ik boven ben blijft hij beneden aan de trap staan gewoon een kwestie van leren en blijven herhalen dat het niet mag ook sloten wij de tussendeur naar de gang, nu heeft hij van de zomer opengestaan maar meneer wilde nog niet naar boven toe. zou het gewoon eerst aankijken en boven wel een hekje plaatsen en dan kan benden altijd nog
Link was idd super, Lvormig hekkie hebben we nodig.. Vond het wel een dure site.. 120 euro voor dat hekje.. of ben ik nu een zeikerd..?
wij hebben een smalle gang en trap hebben benden nu een oud harmonica hekje.. deze worden niet meer verkocht omdat de kinderen de handjes ertussen kunnen krijgen.. een ander hekje paste bij ons niet. wij zijn blij met ons hekje.. meneer is al regelmatig naar boven gelopen (toen we het hekje nog niet hadden)