waar o waar is dit te vinden? Kadowereld heeft hem niet. Of ik ben weer lekker geweest met zoeken daar. Maar ik kan hem niet vinden.
Ze hadden hem wel,google maar eens op dekbedovertrek Dikkie dik en dan afbeeldingen. Is echt super leuk maar lijkt wel of ze hem weg hebben gehaald? Maar zie wel dat ze leuke van w&p hebben
Ik wil ook graag de link naar W&P junior dekbedovertrek. Dikkie Dik is al een hele tijd uitverkocht bij TNT. Of hij weer komt is niet bekend bij TNT.
Ben bang dat ik het vekeerd had, ik zag echt een dekbed van w&p dus ging er automatisch vanuit dat het voor een juniorbed was aangezien een dekbed tot 2 jaar wordt afgeraden. Maar is dus 100x135 en voor een ledikant. Raar dat ze dat niet hebben zeg, enigste wat je nog zou kunnen doen is een dekbed met eigen ontwerp/foto
Jammer dat W&P een ledikantset is. Die had ik al gezien, maar zoek inderdaad een junior dbo. Bij TNT zie ik het dikkie dik dbo niet meer staan.
snif iemand het dekbed waar ze niets mee doen????? Mijn dochter is er fan van en wil het zoo graag voor haar verjaardag hebben.