weet iemand of de quinny zapp ook op een " buggy-mee" fietsdrager kan? Quinny zegt van niet, maar ik hoor graag van iemand of ze het al geprobeerd hebben. Die buggy mee heb ik nl al. Vind het dan zonde om ook nog een nieuwe drager te moeten kopen.
Nee, volgens mij gaat dat niet lukken....heb het niet geprobeerd hoor. Ik heb een buggydrager speciaal voor de zapp en die is wel echt ideaal.
kun je me uitleggen waarom het niet lukt? Ik heb nl niemand in mijn omgeving met een zapp om te porberen. Als ik zo de plaatjes bekijk denk ik dat het wel moet lukken, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Ik heb net een nieuwe fiets waar al een buggy drager bij gekocht is. Ik vind het zo zonde geld om dan nog een nieuwe te moeten kopen. We hebben nl ook al een buggy, maar ik durf er niet mee te fietsen omdat het groot en lomp is. Dus vandaar al een nieuwe buggy. Ben niet eens zo fan van de zapp omdat hij niet plat kan, maar ja, nergens van de fiets afkunnen is ook niet handig.
kun je me uitleggen waarom het niet lukt? Ik heb nl niemand in mijn omgeving met een zapp om te porberen. Als ik zo de plaatjes bekijk denk ik dat het wel moet lukken, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Ik heb net een nieuwe fiets waar al een buggy drager bij gekocht is. Ik vind het zo zonde geld om dan nog een nieuwe te moeten kopen. We hebben nl ook al een buggy, maar ik durf er niet mee te fietsen omdat het groot en lomp is. Dus vandaar al een nieuwe buggy. Ben niet eens zo fan van de zapp omdat hij niet plat kan, maar ja, nergens van de fiets afkunnen is ook niet handig.
laats zag ik dat iemand de quinny zapp uit de fietstas haalde haha ok handig. ikzelf heb geen ervaring met deze buggy dus kan er weinig over zegge.
Quiny zapp heeft idd geen ligstand. Er is een tegenhanger de Xadventure Vibe. Deze kan wel in ligstand! MAAR, deze is niet zo klein en compact weer als de zapp. Verder is het wel een fijne wagen.
is deze wagen opgevouwen wel nog altijd kleiner als de gemiddelde wagen? Dit ivm het vervoeren op de fiets.
Hij is idd wel kleiner dan een normale buggy. Maar niet veel. Google maar eens op X-Adventure Vibe dan vind je vast wel wat foto's
ik heb er naar gekeken, mijn huidige buggy kan er in theorie ook op. Maar in de praktijk vind ik het ontzettend vervelend fietsen, zo n lang gevaarte achter op mijn fiets. Ik durf er niet mee te fietsen.