Snooze baby

Discussion in 'De babyuitzet' started by evelien28, Apr 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evelien28

evelien28 Actief lid

Aug 8, 2008
    107
    0
    0
    Heeft er iemand ervaring met de snoozy baby wikkeldoek/badcape?

Wil er graag 1 aanschaffen.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ja ik had er een, nu net verkocht. Ik vond hem heel fijn. De doek is erg zacht. Handig is, dat er gaten inzitten, waar je de gordels van de maxicosi doorheen kunt doen.

Zo heb ik hem dus vaak gebruikt in de herfst/nazomer en bij het cb

3. evelien28

evelien28 Actief lid

Aug 8, 2008
    107
    0
    0
    Dank voor je reactie Marloes. Tot hoe oud kun je hem gebruiken? En wanneer was jou kindje geboren.

Ben bang dat het misschien te warm is van de zomer.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Mijn kindjes zijn geboren in juni en ik heb hem nu net verkocht... de jongste is nu 9 maanden.

5. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

May 24, 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Nog geen ervaring mee maar ik heb er wel één. Ik heb voor de Snooze Baby gekozen omdat het een betaalbare, zachte en vrolijke wikkeldeken is met handige gaten zodat ie ook in de maxicose gebruikt kan worden. Daarbij heeft de deken ook nog eens broekspijpjes waar de kleine dadelijk zijn beentjes in kwijt kan. Komt ie ook niet zo makkelijk bloot te liggen.

6. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Ik heb hem ook, en gebruik hem nu nog. Alleen niet meer om te wikkelen, maar in de Maxi Cosi. Vanmorgen weg geweest met de auto en het was nog behoorlijk koud dus lekker de snooze er in gedaan. Lekker warm inderdaad en mijn dochter vind het erg leuk om tijdens het auto rijden te frunniken aan de labels :D
    Oja, mijn dochter is half september geboren en de hele herfst en winter heb ik hem gebruikt om te wikkelen en bij het CB. Nu is ze bijna 7 maanden en gebruik hem dus alleen in de auto totdat het straks te warm word denk ik.

Wel een aanrader hoor!

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Ik heb hem ook, fijn ding. Ik heb hem in de maxi cosi gebruikt toen het nog niet echt heel koud was (toen overgestapt op een voetenzak), dus dat zal een maand of 2 en een half geweest zijn. En de eerste weken lag hij er vaak in te slapen in de box of wieg. Ook fijn voor het consultatiebureau. Erg goed geschikt voor voorjaar/zomer.

8. evelien28

evelien28 Actief lid

Aug 8, 2008
    107
    0
    0
    Helemaal super! Hij staat op mijn wensenlijstje wat ik moest maken. En mocht ik hem niet krijgen weet ik dat ik hem toch ga kopen.

9. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik heb 'm ook gekocht. Ik hoop door de doek de eerste tijd geen jasje te hoeven aanschaffen voor de baby, kan ie zomers lekker in de deken als het nodig is in de auto, en ik wil 'm ook in de kinderwagen gebruiken.

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ik heb hem ook voor in de maxi cosi! Super ding :) ik ben niet zo'n fan van jasjes of dikke vesten voor mijn dochtertje, ik vind het er niet comfortabel uitzien als ze die aan heeft en daarom gebruik ik voor buiten liever een wikkeldoek :) ook begint ze nu al heel soms een beetje aan de labeltjes te friemelen :p dus ook leuk voor haar!!

11. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Waar koop je deze met euke korting??

12. Mylo03

Mylo03 Actief lid

Jan 4, 2011
    100
    0
    16
    behalve moeder zijn werken en sporten, en leuke di
    noord holland
    ja ik heb er ook 1! onze dochter is van juni 2011 en sinds dit weekeinde is de doek niet meer in gebruik en staat op marktplaats! dus bijna 10 maanden gebruikt! echt helemaal blij mee! va de eerste dag gebruikt! een aanrader dus!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Marktplaats?

Ik heb mijn doek net verkocht en ik heb hem gebruikt voor 2 kindjes, regelmatig gewassen en hij bleef er echt super uit zien en voelen...

14. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Koop veel via mp maar blijft zo'n doek er echt zo mooi uitzien?
    Wil voor nieuw kindje wel doek die fris is..

15. loesje26

loesje26 Bekend lid

Feb 5, 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik heb hem ook! Twee zelfs :D
    Ik gebruik ze nog steeds iedere dag! In de maxi cosi, maar in het begin ook als ze in de box lag of bij iemand op schoot (november baby) lekker warm en ingepakt. Maar nu ook ligt ze er nog vaak mee in de box, lekker dr voetjes er in en dan ligt ze niet zo bloot en kan wel lekker bewegen! Ook lekker om hydrofiel in leggen na het badderen en in te wikkelen en zo even in bed te leggen om kleertjes te pakken.. Vaak viel ze in slaap en dan dekentje erover en lag ze heerlijk zo te slapen.. Nu ik er over denk, toen ze geen mutsje meer op mocht lag ze vaak in dr wrap met capuchon op in de wieg omdat ik het anders koud vond.. (toen bewoog ze nog niet in dr slaap)

Ik neem hem ook altijd mee naar consultatiebureau, lekker warm en zacht..

Voor mij echt onmisbaar!

Share This Page