inneens kwijlen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano is nu ruim twee maanden, en sinds een aantal dagen kwijlt hij enorm. Hoe komt dat?

    Normaal als hij op zijn zij ligt komt er geen speeksel uit maar nu hele slierten, en als hij op mijn borst heeft gelegen, is het zijknat van het kwijl.
     
  2. 17042007

    17042007 Lid

    2 jan 2007
    41
    0
    0
    Hoe het komt weet ik niet, maar Lisa kreeg dat ook opeens met twee maanden.
     
  3. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    de speekselklieren gaan nu werken (zo rond 3 maanden)
     
  4. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ja bij ons ook. Nog geen tandjes en volgens het cb idd de speekselklieren die gaan werken. Baby's werken automatisch het speeksel naar buiten en slikken het nog niet door, zoals wij dat doen.

    Liefs
     
  5. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Heeft mijn zoon ook. Als hij bij me zit is hij ook op mijn armen, shirt en nek te sabbelen. Sabbelt nu ook heel erg op zijn eigen handjes en armen. Zijn handjes zitten nu ook onder de bultjes van het speeksel.
     
  6. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    haha nee ik weet wel dat het nog geen tandjes zijn, maar de speekselklieren dus okej nooit geweten.
    thnxs!
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    haha komt me bekend voor had Indy ook heel erg..t is nu wel wat minder. Dadelijk ontdenkt ie dat ie belletjes kan blazen ook heel leuk!
     
  8. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hier nog 1! Erg leuk als ik net schonen kleren aan heb en Tijn "hangt" op mijn schoot! Dan zie je van boven tot onder lekkere kwijl vlekken! Vind het eigenlijk best wel lief, voroal dat handje in zijn mond erbij!
     
  9. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oke daar ligt het dus aan. Fijn om te weten. Anouk doet dit nu ook al zo'n 1,5 week. Grappig :)
    Ach ja alles wat ze onderkwijlt gaat gewoon de was in.

    Liefs,
    Duveldraakje
     

Deel Deze Pagina