Je kan wel merken dat ik de vakantie aan het plannen ben Maar we vinden Kroatie net iets te ver om in 1x te rijden. En willen ergens op de helft overnachten. Iemand enig idee? We willen niet langs de weg ivm diefstal enzo. Groetjes
Wij reden zelf altijd door tot Oostenrijk en pakten daar gewoon ergens een zimmerfrei... zijn vaak genoeg betaalbare mogelijkheden...
wij hadden een prachtig hotel in Duitsland. Echt boven op een berg, zo super mooi. Toen gingen we ook naar Kroatië. Ik heb alleen de naam niet meer, want die zit in een verhuisdoos, ik zal nog even rondvragen of iemand nog weet hoe het heet
Wij vertrekken ook over een paar weken richting Kroatie en zullen overnachten net voor de grens van Duitsland en Oostenrijk. Kijk even op www.accorhotels.com Hier vind je vanaf 55 euro een etape hotel.
Ik lees even mee. Moeten ook nog een hotel. Liefst zouden wij in Oostenrijk bij Graz willen overnachten.
Kijk anders eens op Links + Rechts der Autobahn . Daar staan alle hotels langs de route die jullie rijden met daarbij vermeld hoever ze van de snelweg liggen. Waar gaan jullie heen als ik vragen mag?