Wij willen in november 4 dagen naar Frankrijk gaan. Naar davey crocket, village nature paris of in een hotel. Ik denk dat 2 dagen Disney wel genoeg is. Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer. Is er 1 vaste prijs voor een 2 dagen ticket ? Of zijn de prijzen wisselend voor de dag dat je gaat ? We willen graag op vrijdag en maandag het park in omdat het weekend het ons te druk lijkt. Alle tips zijn welkom.
Op dlp kaarten kan je een 2 dagen ticket kopen. Maar of je daarnee 2 wisselende dagen kan gaan, weet ik niet. Zou je daar even kunnen informeren.
Ik zou als je in davey crocket wil. Toch kijken of een pakket niet goedkoper is. Losse tickets zijn nogal prijzig. Dat is veel vergelijken. En alleen aankomst en vertrek dag is wel erg zwaar miss qua reis. Op de officiële Disney site kun je kijken in de kalender wat een kaart op een bepaalde dag kost. Zo heb je verschillende prijsklassen. Ook idd op dlprkaarten.nl , volgens mij zijn 2 dagen wel echt 2 dagen achter elkaar. Anders zou je natuurlijk 1 voor 3 dagen kunnen kopen en paar keer per jaar goed koop gaan.
Bedankt voor de tip van dlp. Ik zie dat je ze op verschillende dagen mag gebruiken. Ook blijf ik kijken of ik leuke aanbiedingen tegen kom. Maar ik zit snel tussen de 1250 en 1500 euro voor 3 nachten. Best veel geld en stel dat het hele dagen regent... (lekkere doemdenker ben ik) Hoe zit dat met parkeren als je bij davey crockett zou boeken. Gratis parkeren zit erbij. Maar moet je dam erg ver lopen maar het park zelf ? We hebben 4 jaar geleden in santa fe gezeten. Op zich een mooi hotel. Maar die rijen bij het ontbijt.... daar werd ik niet zo blij van,
Parkeren doe je dan op het grote parkeerterrein van Disney, daar heb je loopbanden. En het laatste stuk is gewoon lopen. Ietsje verder dan de shuttlebussen. Heb je ook landen vergeleken? Nederland is wel 1 van de duurste met pakketreizen. Je kunt t ook de aanbiedingen uit de andere landen boeken
Ik heb via België geboekt ! Nu voor 965 euro voor 4 dagen. Wel zonder avond eten erbij maar dat vind ik niet erg. Nu kunnen we zelf kijken waar we gaan eten.
Misschien een gekke vraag , maar wat voor website moet ik aan denken als je bijvoorbeeld via België boekt ?
Gewoon de officiële Disney site, rechtsboven kun je een land uitkiezen en dan ga je naar de website van dat land. Vrij simpel. Je kunt het ook eerst uitzoeken en dan bellen naar de Nederlandse hotline, dan zeggen welke aanbieding je wil hebben.
Zou trouwens niet te lang meer wachten , vroeg boeken loont zich bij Disney. Ze zijn niet zo van lastminute.