voor mij is het iets te hoog. Maar ik ben dan ook maar een ukkie hihihi ben 1.53 Mijn man vind het wel een redelijk goede hoogte en hij is iets van 1.85
@Pipo : heb met beide in de winkel gereden maar ze waren beide even hoog hoor. of moet het me verkeerd herinneren
Misschien was het dan een ander type van Titanium? Ik weet het niet zeker, dacht dat ik het een keer ergens gehoord had.
Fuchsia En ja hij bevalt, alleen had ik het niet aangedurft als ze nog maar 3 mnd was. Want ja hij kan in ligstand. Maar ik vind de afstand wel erg lang tussen de schouderbanden en het bandje dat tussen dr benen loopt. De schouderbandjes komen naast haar hoofdje uit. Het hoofdje ligt er dan wel deels op, maar toch. Als ze nog kleiner was geweest had ik het niet aangedurfd. En ze heeft een gemiddelde lengte voro haar leeftijd dus superklein is ze ook niet.
Wij hebben zojuist ook de titanium baby buggy gekocht. De veligheidsbeugel is inderdaad te verwijderen. Maar ik zie niet hoe de bevestigingpunten ook verwijderd kunnen worden. Weet iemand dit? Het werd namelijk wel door iemand vermeld in dit forum.
Volgens mij was ik diegene die zei dat ze eraf kunnen. Ik heb ze er laatst helemaal af weten te krijgen. Aan de bevestigingspunten zit aan de onderkant een zwart lipje/pinnetje. Dit dient als een soort borging. Dat druk je opzij naar binnen toe en tegelijkertijd duw je het bevestigingspunt omhoog. Zo heb ik ze eraf weten te krijgen. Succes Ps. Fijne wagen is het he? Weet iemand trouwens ook of deze buggy op de buggydrager van de Quinny Zapp past? Volgens de verkopers in de babyzaak wel, maar voordat ik weer een verkeerde koop...
http://www.babycare.nl/product_info.php ... 5b17349385 zijn dit de adapters? Want dat ziet er niet uit. Ik overweeg ook deze buggy. Maar het is wel raar als je de maxi op het zitgedeelte zet.
voor mijn gevoel is dat een beetje dubbelop. Ik bedoel in de auto de mc en dan als je de stad in gaat baby in de buggy. De buggy kan tenslotte in ligstand ik zie niet in waarom ik de cosi ook nog eens op de buggy zou moeten zetten.