Hey dames, Ik wil een nieuw horloge halen.. heb er eigenlijk teveel, had een fase waarin ik by elke outfit een passend horloge aanmoest! Nu heb ik daar echt geen geduld meer voor! Het is standaard 1 horloge geworden die ik van mn man heb gekregen. Dat is deze Tissot De goude, ik hou zelf eigenlijk meer van zilverkleurige, maar heb deze nu toch al byna 2 jaar gedragen.. ben nu dus echt toe aan een nieuwe Welke heb jij?
Dat is een mooie ja, die guess, ik wil nu ook een ronde nemen.Weet niet waarom, maar heb eigenlijk altyd van die vierkante gehad
Ik heb er een van DKNY, zilverkleurig, ingelegd met steentjes op de bandjes, kan er alleen geen foto van vinden, die ik op google vind, zijn allemaal net iets anders dan die van mij. Bekijk bijlage 73509 Hij lijkt op deze, maar dan dus zilverkleurig
Ik zat ff te kijken heb er nu 1 zilverkleurige van DKNY liggen 3 van esprit en die van tissot. Wat doen jullie met horloges die je niet meer draagt?
Dit is de herenversie, maar het komt voor de dames op hetzelfde neer. Heb het jaren geleden van mijn ouders cadeau gekregen en ben er nog steeds heel erg blij mee!
Hetzelfde dus.. Heb er nog 1 van guess liggen.. een swatch uit mn kindertijd en een flikflak haha was geloof ik mn eerste horloge8)
ik heb dus dezelfde, maar dan met een leren bandje. Ik heb hem nu een jaar en er zijn al 3 steentjes uitgevallen :x
Ik heb er geen, wat ik best jammer vind. Ik ben allergisch voor de achterkantjes van horloges. Zo raar, heb al vanalles geprobeerd, maar ik blijf uitslag krijgen van die platte kant. Dan maar mobiel als horloge gebruiken