wij hebben gisteren een mooie tripp trapp gekocht, in elkaar gezet, en toen.......vonden we 'm erg laag bij de eettafel staan. wij in de gebruiksaanwijzing kijken, blijkt hij geschikt te zijn voor eettafels van 72 tot 76 cm. en onze eettafel is 80 cm. Balen, want dat is dus echt niet practisch, ook niet als florian groter is. duurt erg lang voordat hij dan met zijn bordje aan tafel kan eten. denk dus dat we 'm terug moeten brengen. hebben jullie dezelfde ervaring en wellicht een oplossing of weten jullie een hogere kinderstoel?
Onze tafel is 79 cm. Ik vond het in begin ook wel laag uitzien, maar in de praktijk werkt het prima. De eerste maanden eten ze toch nog niet zelf uit een bordje. Onze zoon is nu 15 maanden en de hoogte is allang geen probleem meer. Hij zit er perfect in.
dankje anke! inderdaad, na wat navraag gedaan te hebben hebben we de stoel gewoon gehouden. hij ziet er nu nog zo laag uit, maar straks zal het geen probleem meer zijn.kijkende naar de gebruiksaanwijzing zag het er zo raar uit, maar het wordt idd vanzelf beter.
Ook ik vond het erg tegenvallen. Volgens mij is iedere tafel hoger dan waarvoor die stoel geschikt is.
Inderdaad, volgens mij worden tafels tegenwoordig wat hoger gemaakt, maar worden de stoelen daar niet op aangepast
Je kan ook altijd nog een blad kopen voor op de trip trap (niet ideaal maar eventueel wel een oplossing). Kijk maar eens hier:http://www.best4specials.nl/index1.html