tripp trapp te laag voor de eettafel

Discussion in 'Verzorging' started by elsa, May 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    wij hebben gisteren een mooie tripp trapp gekocht, in elkaar gezet, en toen.......vonden we 'm erg laag bij de eettafel staan.

wij in de gebruiksaanwijzing kijken, blijkt hij geschikt te zijn voor eettafels van 72 tot 76 cm. en onze eettafel is 80 cm. Balen, want dat is dus echt niet practisch, ook niet als florian groter is. duurt erg lang voordat hij dan met zijn bordje aan tafel kan eten.

denk dus dat we 'm terug moeten brengen. hebben jullie dezelfde ervaring en wellicht een oplossing of weten jullie een hogere kinderstoel?

2. anke83

anke83 Lid

Nov 29, 2007
    28
    0
    0
    Onze tafel is 79 cm. Ik vond het in begin ook wel laag uitzien, maar in de praktijk werkt het prima. De eerste maanden eten ze toch nog niet zelf uit een bordje. Onze zoon is nu 15 maanden en de hoogte is allang geen probleem meer. Hij zit er perfect in.

3. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    dankje anke! inderdaad, na wat navraag gedaan te hebben hebben we de stoel gewoon gehouden. hij ziet er nu nog zo laag uit, maar straks zal het geen probleem meer zijn.kijkende naar de gebruiksaanwijzing zag het er zo raar uit, maar het wordt idd vanzelf beter.

4. pol

pol Actief lid

Sep 25, 2006
    270
    0
    0
    Ook ik vond het erg tegenvallen. Volgens mij is iedere tafel hoger dan waarvoor die stoel geschikt is.

5. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Inderdaad, volgens mij worden tafels tegenwoordig wat hoger gemaakt, maar worden de stoelen daar niet op aangepast ;)

6. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    danchair is iets hoger lijkt op triktrap alleen leuker voor je beurs

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hier werkt de trip trap prima hoor, ondanks de hogere tafel.

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland

Share This Page