Omdat Lynn de laatste dagen koude voeten heeft in bed, vraag ik me af of ik haar sokken aan zou trekken. Ikzelf vind dat helemaal niet prettig slapen. Overigens voelt ze verder wel lekker warm (behalve haar handen). Vandaar de volgende vraag:
Heej chacha, Lynn draagt sokjes in bed. Ze ligt in een slaazak onder een enkel dekentje. Ik doe wel haar broekje uit. liefs juud
Sarah slaapt met sokjes, zonder broek, in een slaapzak en afhankelijk van het weer een lakentje of een dekentje er overheen.
Ruben slaapt in een slaapzak met zijn pyama aan en geen sokken aan. Heb altijd het idee dat de voeten dan beter kunnen luchten
youame heeft ook een pyama aan in de slaapzak en het ligt eraan hoe koud het buiten is dan heeft ze ook sokjes aan moet zeggen dan slaapt ze wel langer door gr marline
Danique trapt altijd haar sokjes uit dus die laat ik nu maar uit, verder ligt ze in een slaapzak en heeft altijd warme voeten.
Jamie slaapt zonder sokjes en broek in een slaapzak met een dekentje erover. Hij heeft altijd zweetvoetjes, hihi!
Tijmen ligt in een slaapzakje, met shirtje, zonder broek en zonder sokjes. Zijn voetjes blijven altijd warm, soms een beetje zweterig, haha! Ik draag zelf ook geen sokken in bed, heb dan het gevoel dat als het straks echt koud wordt, mijn eigen lichaam mijn voetjes niet meer warm kan maken, hihi!
Omdat Milan het hele bed door gaat en een dekentje dus niet meer kan. De eerste 5 maanden had ik Milan ook nog niet in een slaapzak
Ik heb een slaapzakje aangeschaft omdat Lynn ook de dekens wegtrapte en omdat ze 's ochtends koude armen had. Nu heeft ze het warmer en slaapt ze beter.
Eslem slaapt met pyama (overdag kleertjes) en sokjes ingebakerd in haar bedje onder een dekentje.. Als ik haar niet inbaker zijn haar handjes ijskoud..dan doe ik handschoentjes aan
Jamie draagt een slaapzakje omdat hij anders dan altijd boven de dekens ligt, hij duwt zichzelf omhoog zonder slaapzak zeg maar.
Hind slaapt in pyama in slaapzak onder de deken. Ze heeft een hele koude kamer Ze heeft nooit sokjes aan, want dat onderlijf blijft wel warm. Ze heeft heel vaak wel een koud neusje en koude handjes.
desmond slaapt in zijn rompertje in de winterslaapzak met lange mouwen en verder geen dekentje enzo erover das veel te warm dan . en hij slaapt in een slaapzak omdat ie een dekente er al gelijk afschopt .