Ik zag dat ze van maxi -cosi autostoeltjes hebbn die kunnen draaien zodat het erin en eruit gaan handiger is. Zijn er ervaringsdeskundigen? Is dit echt zo handig of niet?
Je bedoelt de axiss. Hij is super handig. Helaas hadden wij er veel problemen mee zoals dat hij niet goed vast klikte als je hem terug draaide, de banden bleven hangen zodat je niet strakker of losser kon maken, bij het verstellen brak er een plastic dingetje af. Na 3x opgestuurd te hebben hebben we voor een andere stoel gekozen, de tobi. Ik mis het draaien wel, want het was erg handig, maar ben blij dat deze stoel het gewoon goed doet.
Hij lijkt me super handig, maar ik vond veiligheid het belangrijkste en wilde dus het stoeltje dat als beste uit de tests kwam. En dat was de Tobi, dus hebben we die gekocht.
Wij hebben idd een draaiende kinderstoel en ik moet zeggen dat ik er superblij mee ben! Het scheelt zoveel voor je rug, en het gemak van je kindje erin zetten is mij ook zoveel waard. Ja ik kan niet anders zeggen dat ik er erg blij mee ben. Van ouders die het nog niet kennen en mij het stoeltje zien draaien krijg ik iedere keer de opmerking 'hadden wij dat maar geweten'. Succes met kiezen!
Ook wij hebben hem en ik moet zeggen ben er echt wel blij mee. Scheelt heel erg voor je rug en je staat gewoon recht. Voor de andere auto hebben we een gewone autostoel omdat onze dochter daar niet heel vaak in zit, maar ik merk toch echt het verschil.
Ik kan er ook niks negatiefs over zeggen, alleen dat je even moet opletten dat als je kindje juist niet groot genoeg is om hun beentjes te kunnen buigen maar groot genoeg om hun voetjes over boord te laten hangen dat ze hun schoenen niet aan je jas afvegen.
Super fijne autostoel! Wij hebben hem nu 2 jaar in gebruik en nooit problemen gehad! En ik krijg op het kdv regelmatig nog te horen van andere ouders: 'wat handig' 'Ik wou dat wij die hadden gekocht'. In onze andere auto hebben we de priori, ook een fijne stoel, maar hij haalt het echt niet bij de axis
Een collega van mij heeft die stoel. En terwijl ik stond te denken "Wat ideaal, zo'n draaiende stoel." stond zij te mopperen dat ze wilde dat ze een gewone stoel had zoals ik. Alleen moesten we snel weg, dus hè me niet helemaal duidelijk geworden wat er haar nu niet aan beviel. Iets met de gordels ofzo? 't Is nu vakantie, dus we zien elkaar even niet. Maar als ik er nog aan denk (ben een warhoofd) zal ik er in januari nog eens naar vragen!
Wij hebben ook de Axiss. Ideaal! Ik heb geen ervaring met andere autostoeltjes, dus weet niet of het handiger is, maar handig is het zeker! Zeker nu ik 7 maanden zwanger ben
Lijkt mij heel handig, vooral als je buren heek strak staan ingeparkeerd waardoor jij je kind door 3 cm naar binnen op dat stoeltje moet zetten