Buggy versus kinderwagen met wandelwageninzet

Discussion in 'De babyuitzet' started by MMM74, Dec 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb wel een buggy (tweedehands gekocht) maar die ligt bij mijn ouders. Dan hoef ik niet telkens de wandelwagen bij hun achter te laten. Behalve voor fietsen zie ik de toegevoegde waarde van een buggy helemaal niet. Omdat ie kleiner is? Nou mijn bugaboo ligt standaard achter in de auto en ik heb geen ruimte gebrek.

Mijn bugabootje rijdt zo fijn, daar kan een buggy echt niet tegenop. Dus nee ik gebruik hem niet. En vooral dat quinny zapp ding zou ik niet kopen, die kan niet eens naar achteren...

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Wij hebben ook een buggy voor erbij, een quinny zapp xtra. Deze kan wel plat en naar je toe.
    De gewone kinderwagen is comfortabeler, maar de buggy is makkelijker mee te nemen, een stuk lichter (niet geheel onbelangrijk aangezien ik weer zwanger ben en bi heb) en wendbaarder. Maar als we een langere wandeling gaan maken of de bossen ingaan nemen we de kinderwagen mee.

3. Wij hebben de stokke kinderwagen en die staat hier thuis, die nemen we ook nooit mee omdat het klote inklappen is. De buggy (maclaren) ligt in de auto die hebben we om mee te nemen als we weggaan.
    We hebben de buggy dus meer omdat het makkelijker mee te nemen is. Klein inklapbaar en licht. ik weet niet hoe de joolz inklapt, maar als je daar geen problemen mee hebt hoef je geen buggy te kopen ;)

Share This Page