Wij zijn morgen voor een diploma uitrijking in Den Bosch. Nu komen wij daar nooit en leek ons leuk om anders wat eerder te gaan en eens rond te kijken. Iemand tips over wat er leuk is om te doen/zien?
gezellig centrum en leuk winkelen vind ik. Ik ben opgegroeid in de regio, dus heb er regelmatig gewinkeld en spreek er nog steeds afentoe af met een vriendin om te winkelen en een terrasje of cafeetje te doen.
De Sint Jan bezoeken Rondvaart Bossche bol bij Jan de Groot (station) Musea bezoeken Of gewoon heerlijk struinen door de kleine steegjes
Rondvaart zou ik met dit weer dus echt niet zoeken haha. Nee, gewoon lekker t centrum in. Maar weet niet hoe laat je gaat, het is wel maandag dus niet alles is voor de middag open. Verder ben ik er niet zo in thuis in dingen die je echt MOET zien als ''toerist''
Tip: auto parkeren achter het station. Via de Onderwijsboulevard parkeren in garage Paleiskwartier. Via het station loop je zo langs Bakkerij Jan de Groot dr stad in in 10min. Scheelt je enorm veel in parkeerkosten. Weet niet bij welke school je moet zijn? Den Bosch is een gezellig stadscentrum waar je ook je koffietje op de markt kan drinken (waar ze ook Bossche Bollen hebben). Op maandag is het bij die bakker rete druk dus geen aanrader.. Winkels alom en dicht bij elkaar (markt/winkelcentrum arena). Let op, op maandag is veel wel na de middag pas open!! De Sint Jan is zeker mooi, ik weet verder niet hoeveel tijd je hebt en met wie je gaat. Vanaf het station tot de Sint Jan loop je door de stad in zo'n 15-20min. Vlakbij de Onderwijsboulevard heb je trouwens ook een p+r waarmer je dr bus kan pakken die je midden in het centrum afzet. Mocht je vragen hebben, pb gerust. Ik woon nagenoeg in db
Bedankt voor de tips! We moeten bij de hogeschool zijn. En zijn er vroeg in de middag. We willen in ieder geva een goede kop koffie en een Bossche bol doen. Die laatste hebben ze bij ons niet en we denken aan de Sint jan. We gaan met de trein overigens
Bossche bol eten bij Jan de Groot (zit dichtbij station). Veel leuke winkels in de vuchterstraat, vooral leuke woonwinkels. ook de zijstraten zijn erg gezellig en leuk om in te lopen. voor lunch/avondeten is Gusto erg lekker! Tapas en andere lekkere italiaanse broodjes
Sowieso de auto bij de P+R neerzetten. Als je van musea houdt, dan is het Het Noordbrabants Museum wel een aanrader. Rondvaart met dit weer zou ik ook niet doen. Neem een kijkje in de St. Jan kathedraal.
Lekker shoppen, bossche bol eten en ik zou idd de sint jan bezoeken. Ik woon in den bosch en werk ook in de binnenstad dus moet altijd ff goed nadenken om te denken wat als bezoeker leuk is haha. De echte bossche bol van de groot zijn overigens ook te koop bij diverse cafes in de binnenstad, mocht het het bij de Groot druk zijn.
O en ga vooral ook de kleine winkelstraatjes in. Daar zitten soms de leukste of apartse winkels. Zo zit in de Riddersttraat (is een zijstraatje van de markt) snoepwinkel tumtum. Het is een ieniminie winkeltje bomvol snoep. Ook een heleboel 'ouderwetse' snoep zeg maar.
Dat heb ik als mensen vragen wat leuk te doen is in Rotterdam Maar is jan de groot de beste in Bossche bollen maken soms?
Oke, nooit geweten! Weer wat geleerd Nou dames bedankt voor alle tips. Mochten jullie ooit naar Rotterdam komen en willen weten waar de eerste kapsalon ooit is ontstaan, dan kan ik jullie daar mee helpen
Inderdaad, de echte bossche bollen zijn van Jan de Groot! En ik zou gewoon lekker gaan shoppen en de Sint-Jan bekijken.