Buggy voor de wat langere man

Discussion in 'De babyuitzet' started by kimsch, Mar 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hallo,

De titel zegt het eigenlijk al...we zijn op zoek naar een buggy die ook makkelijk geduwd kan worden door een langere man :)

Door de verkoop van onze auto zijn we eigenlijk met spoed op zoek naar een makkelijk, lichte en vooral een buggy met hoge handvaten (we gaan wat vaker met de trein). Me vriend is namelijk 1.96 en ik wil niet dat hij last van zijn rug krijgt door zo'n buggy met lage duw handvaten.

Hebben jullie misschien tips?

Groetjes,

Kim

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De buggy van Mutsy: de Spider heeft een verstelbare duwstang. Is makkelijk in te klappen en te dragen aan het handvat. Hij weegt wel wat, maar doordat je hem zo makkelijk kunt dragen valt dat ook wel mee.

3. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

Mar 1, 2009
    107
    0
    0
    De quinny Zapp is ook nog redelijk te doen, maar dan duw je 'em wel aan de hoogste 'punten' van de handvaten.
    Mijn man (1.99m) en ik (1.86m) vonden het redelijk te doen. Maar het blijft lastig als je lang bent, zeker bij een buggy!
    Succes met de zoektocht!

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Er is een MacLaren die je in hooste kan verstellen hoog genoeg voor iemand van ongeveer 2 meter

5. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    De Maclaren Techno XT heeft verstelbare handvaten indd.

Ik vind persoonlijk de Quinny Zapp niet echt geschikt voor lange mensen. Me vriend is niet zo lang maar die vind het al te laag.

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

En de Quinny Buzz?
    Je kan het handvat verstellen en het is een hele makkelijke/ lichte wagen. Ideaal voor openbaar vervoer ed.

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    De buzz is een wandelwagen, ze zoekt een buggy. ;)

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

Oeps, je hebt zo gelijk!

Sorry

:)

9. Momae

Momae Actief lid

Sep 26, 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Mijn zwager wilde persé een chicco vanwege zijn lengte (geen idee welke). Deze is echt een stuk hoger dan onze Maclaren. De Quinny zapp is nog lager dan de gemiddelde paraplubuggy en vonden wij met 1.80m al te laag.

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik denk de Chicco Lightway. Die is ietsje hoger, maar niet veel. Is ook wat zwaarder als die andere buggy's dis je het meer het gevoel dat je iets "vast" hebt.

11. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben toch maar even naar een prenatal winkel gegaan, want via internet bestellen vond ik toch niet echt handig. Ik wilde toch de wagen gezien hebben.

De maclaren en de quinty waren wat boven ons budget.

Uieindelijk heb ik er eentje van Prenatal zelf gekocht en die heeft ontzettend hoge duw handvaten. Hij was EUR 119,--, maar ik kreeg hem mee voor EUR 89,-- en daar zeg ik nou net geen nee tegen :)

Het is een goudkleurige (persoonlijk niet echt mijn kleur). Me vriend ging er thuis achter staan en het was precies goed!

Bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Kim

Share This Page