Pfff drama bij naar bed gaan 's avonds

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter sliep altijd prima. Ook geen problemen bij t naar bed gaan, maar het is nu al de 2e dag dat ze alles bij elkaar krijst. Ik bedoel dus niet gewoon huilen maar echt krijsen! Vind t zo akelig. Als ik r bij me pak is t weet ok... Heb r er gisteren 3 x uitgehaald en daarna ging ze eindelijk slapen. Om 21.45 uur pas! Wat moet ik hier nou mee? Ze is bijna 14 maanden (2 weken te laat geboren dus eigenlijk 14,5 mnd) Is er een sprong rond die tijd? Ze is overdag alleen wel goed te spreken en 's middags gaat ze wel gewoon slapen.. Ik sta alweer op t punt haar uit bed te halen maar ben zo bang dat ze er dan aan went. Iemand tips??

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Misschien last van kiezen? Dat is hier wel het geval. Ook al weken lang drama. Zelf ben ik ook een beetje zoekende. Ze gaat staan en ik leg haar consequent terug in bed, zonder contact te maken.
    Ben er nog niet overuit om weg te lopen (= weer huilen) of te blijven (= spelen in bed).
    Wel kan ik haar niet laten huilen, dus loop iedere keer terug.

Helaas geen tips voor je.

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Kiezen weet ik niet. Denk t niet eigenlijk. Ze heeft nog maar 6 tandjes en overdag is er niks aan de hand. Ook geen rode wangen oid.. Vind t echt heel rot..

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tja, ons manneke heeft het ook met fases. Soms denk ik wel ivm verkoudheid of tandjes/kiezen, maar soms lijkt er echt niets aan de hand.
    Check voor de zekerheid even het mondje en de oortjes. Verder volg je hart, maar wees wel consequent en duidelijk. Dan weet ze wat ze kan verwachten en creeer je geen problemen op de lange termijn. Daarmee bedoel ik, je mag best naar haar toe gaan als je niet tegen het huilen kan, maar ga er zelf ook niet teveel in mee.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ze is net ziek geweest. Zijn vorige week daarom nog bij de huisarts geweest en ze had ontstoken amandelen. Kuurtje gehad en dat is nu over. Oortjes zagen er toen goed uit.. Ach ja. Ze slaapt nu en moeten maar hopen dat deze fase niet al te lang duurt.

Deel Deze Pagina