Voor der lengte is ze niet te zwaar hoor ze is gewoon lang met daarbij behorende gewicht. Ze loopt al in kleding maat 98/104 is voor 4 jarigen en is pas 15 maanden. Papa is over de 2 meter. Op de loopfiets kan ze nog geen grote stukken mee
Staat er inderdaad bij maar mijn dochter van 18 kilo zit er regelmatig in. En het gebeurd ook vaak zat dat ze er samen in zitten 18+15 dus 33 kilo en dat houd ie ook met gemak
Zo herkenbaar. Onze zoon was overal te lang voor. Op veel dingen staat tot 4 jaar terwijl als hem nu zie 1meter 19 hij er toch echt niet meer in zou passen. Hij is nu 4 jaar en 4 maanden. Ik zou zegen gewoon in de winkel gaan proberen.
Hier van easywalker mini xl, las net even die gaat tot 20kg. Die kan je eventueel uitproberen. En anders gewoon even naar een prenatal of dergelijke winkel gaan om ze uit te testen, hebben wij ook gedaan.
Mijn dochter kroop nog regelmatig in de kinderwagen, terwijl deze voor mijn zoon was (toen was zij al 4), daar paste ze op die leeftijd nog prima in, zowel lengte als gewicht. Wij hadden de urban jungle mountain buggy. Ik neem aan dat jouw dochter met 15 maanden niet langer of zwaarder is, dan mijn dochter met 4 jaar.
Hier hebben wij een Disney by easywalker buggy. Die is tot en met 20 kilo, ik ben er heel erg blij mee, loopt fijn en is ook nog mooi. https://www.bol.com/nl/p/disney-by-easywalker-buggy-mickey-micro/9200000068151408/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-67142612552-S-639855269730-9200000068151408&gclid=Cj0KCQiA5NPjBRDDARIsAM9X1GKX6FTue3Q2lv8tqDJHDgJmSEZomcqqtF8msS22-biqA0nRz1MPb-caAm6fEALw_wcB
Nooit geweten dat er maar zo’n laag gewicht aan een buggy gekoppeld zit. * ga die van ons eens opzoeken* Ah de ene is tot 20 (easy walker mini) en de andere tot 22 kg (chicco liteway) Dus kan nog ff hier
Maclaren Quest gaat tot 25 kilo. Dochter van 116 cm en 18 kilo zit er heel soms nog in, haar hoofd raakt nu net de zonnekap maar de zitting is diep genoeg voor haar en ze kan haar benen ook fatsoenlijk kwijt. Nieuw zijn ze duur maar ze zijn goed tweedehands te krijgen, ik heb de mijne voor 20 euro van marktplaats gescoord.
Ik heb er nog nooit op gelet wat een kinderwagen of buggy voor gewicht kan hebben. Onze dochter is iets ouder en weegt rond de 14kg en zie de wandelwagen (maxi cosi Mura) niet opeens inzakken als ze straks een kilo zwaarder weegt. Ze zit inderdaad ook met d'r hoofd tegen de zonnekap, maar mijn ervaring met de oudste is dat ik die bijna niet meer gebruik als ze eenmaal lopen en dus soms ook stukjes meelopen. En als ik de kinderwagen plat doe om te slapen heeft ze bij dr hoofd nog wel ruimte over. We hebben ook een buggy, maar die gebruik ik alleen even voor een snelle boodschap ofzo, vind dat gewoon een stuk minder prettig lopen.
Wij hebben een Joie Mytrax Signature flex, bij Babypark verkrijgbaar. Ideaal ding, ook qua inklappen & kan tot 25kg!
Heb nu een oude quinny zapp van vrienden gekregen zit ze in ieder geval niet meer met der hoofd tegen de kap. Nu nog uitvinden hoe ik hem kan wassen
Tuigje in een bolderkar is er eventueel zo er aan te maken, dus eventueel kan je daar nog wel wat mee doen, mochten er geen fatsoenlijke buggy's zijn die aan deze uitzonderlijke situatie qua grootte en gewicht icm leeftijd voldoen. Maar wow, mijn dochter is een ukkie maar met dr 26 maanden is ze 11.5 kilo en past ze net 92/98 een ruime 86 lukt ook nog wel...die van jullie is écht groot dan! Wij hebben de koelstra simba, hij is stevig maar ik vind t een stuiterend klere ding. Als we lopen pak ik de wandelwagen, hooguit voor kleine stukjes dat ik die buggy pak, mja dat zijn de afstanden die ze nu ook wel aan de hand mee kan lopen.
Nuna pepp past mijn 4 jarige nog in en beide kids erin hield ie ook prima. Hij kan sws meer dan 15 kg aan.