sorry voor de 100e keer het onderwerp: buggy maar ik weet het echt niet meer. mn andere buggy heb ik al verkocht (heb nog een buggy van mn combi staan die ik helemaal niks vind, maar tis tijdelijk) ben speciaal naar babypark gouda gegaan zaterdag voor advies maar dat sloeg helemaal nergens op :xop zaterdag loopt er niemand in de winkel en word je dan opgeroepen zodra er een keer iemand tijd heeft voor je. en met nog 8 mensen voor me ben ik dus erg pissig weer terug gereden naar delft ik dacht aan de nuna maar die is laag (voor mn ventje zn hoofd) en kan niet erg veel gewicht hebben. dus misschien dan een maclaren of een quinny? mt de simba liep ik steeds tegen dat ding aan (ik ben 1,74) heeft iemand alsjeblieft tips, ervaring of advies? word er echt gek van wil gewoon een nieuwe buggy die ik lang kan gebruiken, en mee kan op de fiets
Eventjes zoeken, volgens mij is er eerder zo'n topic voorbij gekomen... Ik kan je niet helpen, sorry!
ja heb er zelf al 1 geopend pas dus ik weet het maar dat is voor buggy op de fiets, die er staan. maar dit is nog lastiger aangezien hij ook nog eens zwaar en lang is. dan denk je er 1 gevonden te hebben en dan is ie weer te klein
Nee, was echt een half jaar of een jaar geleden door een mama met een groot kind... Speciaal voor een buggy voor op de fiets.
oww echt? dan moet ik toch even beter gaan zoeken! ik zit nu te kijken bij een maclaren triumph. vind het iritant dat er soms niet bij staat tot welk gewicht ze kunnen
de meeste wagens die ik tegen kom zijn tot 15 kilo. de nuna is tot 18 dus dat is tot nu toe degene met het meeste gewicht
Onze oudste is ook erg groot! Nu bij bijna twee ongeveer 92 cm en 13 kilo. Ze past nog steeds prima in onze Maclaren Quest! Echt een fijne buggy! Ook voor mij en ik ben 1.80 meter. Hij kan ook makkelijk mee op de fiets!