Vervoer Baby 8 maanden in buitenland?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door baby nike, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby nike

baby nike Lid

15 mrt 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Wij gaan over 3 maanden met onze zoon Nike voor de 1ste keer op vakantie naar het buitenland, waar we naar toe gaan zijn we nog niet helemaal uit, waarschijnlijk Griekenland of Spanje.

Mijn vraag is nu, als we dan daar zijn aangekomen en we zouden per bus of auto naar ons hotel worden gebracht, waar laat ik dan de kleine??
    Ik zie het niet zitten om met alle bagage wat we dan al hebben ook nog de maxicosi mee te nemen!

En verder alle andere raad of tips zijn zeer welkom,

Alvast bedankt, groetjes mama van baby Nike

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik zou zelf een draagdoek meenemen en hem daarin doen op het vliegveld en in de bus. Zuidelijke chauffeurs rijden op z'n zachtst gezegd niet echt rustig en zo zit je kleintje dan nog enigszins stevig en veilig. Als je zelf een auto huurt ter plekke, kun je vaak ook wel een autostoeltje erbij huren.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik neem aan dat je een buggy meeneemt? Daar kan de kleine dan in op het vliegveld. In de bus moet je ze helaas vasthouden en idd GOED vasthouden. Een draagzak kan dan handig zijn.
    ALs je een auto huurt, kan je er ook een maxi-cosi bij huren.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik neem gewoon de maxi cosi mee op vakantie hoor, no way dat ik ons meisje in een auto op schoot ga houden, zeker niet voor een langer stuk. Veiligheid voor alles

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Eylem, zitten er dan wel gordels in de bussen die voor transfers gebruikt worden? Want anders heb je nog niks aan je mc tijdens de transfer naar je hotel natuurlijk.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben geen transfer met de bus maar gaan met de auto van het vliegveld naar plaats van bestemming :)

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier ook veiligheid voor alles.
    Wij huren altijd een auto met autostoeltjes.
    Ik zou niet weten waarom op vakantie ineens de veiligheidsvoorschriften niet in acht genomen hoeven te worden.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    gewoon op schoot tijdens de transfer met de bus

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou ook geen risico nemen met de veiligheid als ik een auto huur....maar als je opgehaald wordt met de bus, dan hebben ze echt niet voor alle kinderen maxi-cosi's en autostoeltjes hoor!

Deel Deze Pagina