Bloom Fresco

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MissTinkerbell, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissTinkerbell

MissTinkerbell Actief lid

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    Mijn man wilt heel graag deze stoel bestellen. Ik twijfel, mede omdat hij zo duur is. Daarom een vraagje: diegene die hem heeft, zijn jullie er tevreden over? Is hij echt z'n geld waard? En wat is de meerwaarde van deze stoel ten opzichte van een 'gewone' kinderstoel? (buiten dat hij modern uitziet). Ik zie als enigste voordeel, dat je hem meteen in het begin kan gebruiken, en dat je kindje dichtbij je is als je samen aan tafel zit.

Alle reactie;s zijn welkom.

Alvast bedankt.

Gr Tinkerbell

2. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Wij hebben hem inmiddels al besteld en in huis..
    Hij staat nu mooi te pronken om straks te gebruiken!

Ik heb diverse forums gelezen en de meningen zijn verdeeld..
    iedereen heeft wel voor en nadelen over bepaalde artikelen..
    Ben benieuwd wat ze hier zeggen..

Voor ons was de doorslaggevende factor het design, wat goed past in ons interieur..maar ook dat ze er vanaf het begin af aan in kan.
    Je de stoel erg lang kan gebruiken..

Maar ja nog niet live gebruikt!

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen.. successs

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier staattie ook geduldig te wachten op de beeb :D
    Tja, ze kunnen er gelijk in liggen, en je kan de stoel ook omlaag zetten waardoor ze ook op "bankhoogte" er al in kunnen zitten/liggen, het lijkt mij ideaal!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij hebben hem nu een half jaar in gebruik en.......

Hij is werkelijk waar fantastisch in het gebruik. Je kunt hem in drie standen zetten. Is vanaf het begin te gebruiken. Makkelijk schoon te maken. Als je hem koopt, wel SNUG erbij bestellen. Is een stoffen verkleiner. Die is er hier pas net uit... Onze dochter vind het heerlijk om even in de BLOOM te loungen :). Nu wordt hij gebruikt voor de eerste hapjes. Het is echt een ideaal ding en je wil niet weten hoeveel complimenten we gekregen hebben over het design!!

5. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook vandaag gekocht en hij is mooooooi!!! :D
    Ben er helemaal happy mee, nu nog heel lang wachten tot we hem kunnen gebruiken.. ;)
    Wij vonden hem gewoon erg mooi en lijkt ons ook erg handig. Voordeel is denk ik dat het kindje er vanaf de geboorte al in kan tot geloof ik een jaar of 6?

Even een vraagje voor wie de stoel al in gebruik heeft: is die verkleiner echt nodig of voldoet een dekentje ook de eerste maanden? (als opvulling zeg maar..)

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wij willen hem ook!!!

Mooi he, hihi

7. Emme

Emme Niet meer actief

Wij hebben hem nu acht maanden in gebruik en ik ben er nog steeds erg blij mee. Ons zoontje zit er echt super in en hij vindt het zelf ook erg leuk! Het enige dat ik lastig vind, is het schoonmaken van de bekleding. Misschien is Lars gewoon een knoeipot, maar ik krijg de vlekken er echt niet makkelijk uit ;).

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    De verkleiner is echt een must. Hij is er hier net uit ivm met het gaan eten, maar de eerste maanden heb je hem echt nodig!

9. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hier al 1,5 jaar n gebruik en we zijn er heel blij mee. Dat van die vlekken klopt wel... Ik krijg vlekken uit de stof ook niet heel makkelijk er uit. En wij hebben de grote fout gemaakt om hem te dicht bij de verwarming te zetten waardoor de achterkant nu geel verkleurd is.... Verder is hij heel fijn. Toen wij hem kochten was er nog geen snug voor. Ik gebruikte altijd een opgevouwen dekentje om er in te leggen en dat ging ook heel erg goed. Dus je hoeft de verkleiner er niet perse bij te kopen. Veel succes met je aankoop!

10. MissTinkerbell

MissTinkerbell Actief lid

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    ik denk toch dat ik overstag ga ;)

11. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Wij hebben hem ook en mijn zoontje zit er heerlijk in!!!
    En idd wat al gezegd word het in natuurlijk een super mooie stoel!!!
    Wij hebben geen zitverkleiner, en ik lees vlekker moeilijk uit de bekleding.....maar wat voor bekleding hebben jullie dan?
    Want hier is het een soort harde bekleding en heel makkelijk schoon te houden....
    Vind t soms wel jammer dat het geen zachte bekleding is, want dat zit net even lekkerder denk ik......
    Verder een top stoel!!!!

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je hebt een stoffen bekleding en een soort van leren bekleding.

13. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Een vriendin van mij heeft hem van de week verkocht via marktplaats. Haar zoontje is nu 15 maanden en zit er nu niet meer lekker in. Het eerste jaar vond ze hem heel fijn vanwegen de in hoogte verstelbaarheid en het is een mooie stoel, maar nu is het mannetje echt te groot en zit hij er niet goed meer in...

14. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Volgens mij is de bekleding veranderd, toen we hem in de winkel bekeken (en vooral niet gingen kopen ;)) had hij een soort suede achtige bekleding, wat me niet echt handig schonmaken leek. Maar toen we hem maanden later (toch) bestelden was de bekledig leerachtig dus glad: doekje erover en klaar. Nadeel is wel dat het wat glibberiger is met zitten.

Hier ligt/zit ze er al vanaf dag 1 in, eerst stond hij bij de bank, later tijdens het eten bij tafel, hardstikke handig en iedereen vindt hem helemaal leuk. De snug is echt een must anders liggen ze wel hard, met een maand of 4 hebben we die erut gelaten geloof ik.

15. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb zelf een stokke, maar heb mijn dochter pasgeleden in de Bloom eten gegeven bij vrienden. Ze zit in de Stokke veel beter.
    De Bloom is wel erg mooi en vooral in het eerste half jaar ideaal.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wij hebben m ook en eerlijk gezegd zou ik m niet aanraden!!

Het is een mooie stoel hoor, maar ik vind dat mijn dochter er niet zo geweldig in zit. Zeker niet toen ze 6 maanden was en begon met hapjes.

Er is geen stoelverkleiner, en ondanks dat ze wel al los kon zitten met 6 mnd, zakte ze steeds scheef of ging expres scheef hangen, haar beentje omhoog over de leuning... Ook met het tuigje, kussens etc maakte t niet veel uit.
    Toen ze wat ouder was, heb ik t tuigje maar eruit gehaald, want ze kon dan beter helemaal naar voren zitten. Maar ja, ze heeft dan dus helemaal geen steun in haar rug, zou ze even achterover willen leunen!

Ik heb haar wel eens in een ikea stoel gezet (12 euro) en daar zit ze veeeeeel beter in!!

Anyway, géén aanrader!

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wat betreft schoonmaken. Ik vind dat er erg veel kieren inzitten, waar etensresten kunnen blijven hangen. De lederen bekleding is op zich goed schoon te maken, maar de randjes van de bekleding (stof) wat minder.

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij hebben 'm ook besteld en hoor alleen maar positieve dingen! juist dat ie goed zit enzo..

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben de Bloom fresco ook en we zijn super tevreden. De kleine zit er prima in.

Deel Deze Pagina