Buggy voor op de fiets met mogelijkheid voor Maxi Cosi.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nien89, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nien89

Nien89 Lid

13 okt 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een fietskar van iemand overgenomen en ben nu op zoek naar een buggy waar de maxi cosi op kan, maar die ook op de fiets mee kan. De kar zelf is te log om winkels mee in te gaan, dus voor een snelle boodschap zoek ik een buggy. Ik wil er een voor op de fiets zodat ik deze als hij wat ouder is ook nog kan gebruiken.

Waar ik zelf nu op uitkom is de zapp xtra 2 (omdat deze wel plat kan en in zijn geheel kan worden opgevouwen). Deze kan alleen niet mee op de fiets.
    De Nuna Pepp, ik weet alleen niet of deze met een fietskar nog achterop de fiets past en ik vind hem net als de Zapp vrij duur.
    En de Maxi Cosi Mila, alleen lees ik verschillende reacties over wel of niet op de fiets mee kunnen. Deze laatste heeft nu mijn voorkeur, ook mede door de prijs.

De Maxi Cosi die ik heb is een Pebble Plus, weet niet of dat nog een verschil maakt.

Weet iemand nog een buggy die deze mogelijkheden heeft?
    Alvast bedankt!

2. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik heb zelf een zapp die je helemaal in kunt klappen. en ben er erg blij mee. ik bind deze achter op de bagagedrager achter het fietsstoeltje met 2 zelfspanders(zo'n elastiek met aan beide kanten 2 haken, weet niet of je het zo noemt). dit werkt voor mij super. ziet er misschien wel een beetje raar uit..
    ik vind de zapp een hele fijn buggy, hij rijdt fijn en is ook goed te besturen met 1 hand wat voor mij wel weer handig is als de oudste 1 hand moet geven.
    hij is inderdaad wel prijzig maar op marktplaats worden ze ook veel verkocht, heb hem zelf ook 2ehands.

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ik heb de Nuna Pepp.
    Mooi, licht van gewicht, licht bestuurbaar en heel makkelijk én plat op te klappen.
    Ideaal!!
    Hij hangt achteraan de fiets, waardoor je fiets ook mooi in balans blijft.
    Tweedehands op MP heb je zo zgan voor ongeveer €100,-

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Quinny Zapp...de gewone.....en inderdaad via mp. Dan valt de prijs nog mee. Zitten adapters bij voor de maxi cosi en je kunt er een speciale beugel voor kopen zodat je hem achter aan de bagagedrager kan vervoeren. Voordeel vind ik is dat hij heel mooi compact opvouwt.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Als het puur voor een snelle boodschap is, zou ik eerder voor een buggy kiezen die helemaal in ligstand kan. En dan de maxi cosi in de fietskar laten staan. Ik neem aan dat je die vastzet erin, ik zou het geloof ik teveel gedoe vinden om die mc steeds los te halen.

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ik lees even mee. Ik zoek ook een buggy die klein opvouwbaar is en waar de mc op kan. En hij moet ook nog fijn rijden. Twijfel tussen de zapp extra en de mila ook.
    Ervaringen zijn welkom!

Deel Deze Pagina