Naar aanleiding van een ander topic van mij heb ik even een vraag die ik in een nieuw topic stel in de hoop dat er iemand reageerd. Wie heeft er ervaring met de 'BabySlaapGids"? www.babyslaapgids.nl
Mijn schoonzusje gebruikt deze methode voor haar zoontje en is er heel erg tevreden over. (Hij slaapt in zijn eigen kamer in zijn eigen bedje). Ik heb de methode gelezen en sommige stukjes zijn wel handig voor ons, maar niet alles past bij ons/onze uk, dit ivm andere opvoedstijl zeg maar. Ik geen BV en Uk slaapt regelmatig naast me of in zijn eigen bedje op onze kamer. Het is maar wat bij je/je kindje past.
ik heb hem ook gelezen, maar ik laat mn kindje niet huilen in bed, dus dan viel het voor mij al af. Ik vond het niet een vreselijke methode ofzo, maar niet echt voor mij geschikt.
mijn vriendin heeft m toegepast en was er heel tevreden over. we hebben het nu wel over een kindje met veel nachtproblemen en hierdoor is ze dus wel veel rustiger geworden voor haar was het t meer dan waard. maar volgens mij zijn er mensen op het forum die het je zo willen toezenden. zelf geen ervaring mee mijn meisje sliep altijd erg goed laatste tijd beetje onrustig ...dromen althans dat denk ik maar nog geen behoefte aan hulp succes mirella
Fijn dat jouw dochtertje lekker slaapt, op wat spooknachten na dan. Hier gaat het nou al 8 nachten verschrikkelijk. Meneer slaapt hooguit 2 uurtjes per nacht, de rest is hij wakker...en wij ook. We zijn radeloos en hebben al van alles geprobeerd.
Kunnen het tandjes zijn? dan slaapt mijn zoon ook erg slecht. Ik kan de babyslaapgids naar je doorsturen, stuur dan even je mail in een pb. Ik heb het geprobeerd toendertijd, maar omdat hij toen tandjes kreeg werkte het niet, we moesten er helaas echt doorheen.