huilen, huilen en nog meer huilen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje78, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Pffff.... leek het allemaal wat beter te gaan met ons ventje... Wat vrolijker, tevredener én huilde minder.... tót vandaag!
    Vanmorgen na de fles van 9.30 amper geslapen, heel veel gehuild en hard ook. Alles gechecked... maar er is zo ver ik weet niets aan de hand...
    12.50 flesje... en om 13.30 naar bed want lag tegen me aan te slapen. In bed... krijsen en heul hard brullen! Na 45 minuten er uit gehaald... broek nog schoon, geen boertje dwars enz enz... Tevreden lag hij bij me zijn handjes te bewonderen en wat te tutten...
    Dusss... weer naar bed om 15.00 uur.... en tot nu toe wéér aan het huilen en brullen...

Wat is er dan toch! Ik word er een beetje moedeloos van! Zou hij dan honger hebben? Een extra fles of volgende fles vervroegen is bijna niet te doen, want hij krijgt al het maximum aan voeding... Begint de ellende van zijn eerste prikjes (afgelopen maandag) nu pas???

Ik heb de babyfoon maar uitgezet... ik hoor hem hier ook wel :(
    Ik word gewoon akelig van dat gekrijs......

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aaah wat vervelend zeg! Ik weet inmiddels hoe machteloos en rot je je dan kan voelen als je niet weet wat er is. Heb helaas geen tips voor je. Maar wil je gewoon even een knuffel geven. Ik hoop dat het snel beter gaat!

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik denk een sprongetje, hij is rond de 8 weken toch?

Liefs Roos

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Maar als ik het zo lees, is je kleine man te vroeg geboren. Wat was je uitgerekende datum?

Liefs Roos

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ons mannetje is met 37 weken gehaald (dysmatuur)

Inmiddels ligt hij in de box te genieten van zijn mobiel... echt gehuild tot meneer uit bed werd gehaald.

Misschien wel een sprongetje? Hij is sinds deze week wel veel aan het babbelen en lachen. Ook zijn handjes heeft hij helemaal ontdekt.

Ik snap er niets meer van...

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb je een draagdoek? Ik heb uk van ons de eerste paar weken een uur of twee gedragen en dat heeft geholpen. Het kan namelijk ook mama honger zijn. Of een sprongetje maar die loste ik dus ook op met de draagdoek. Sterkte

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Sprongetje zou inderdaad kunnen... hij is nu 11 weken - 3 = 8 weken.

Ik heb wel een draagdoek máár ons ventje is zo klein nog dat hij zowat verzuipt in dat ding. Het is een Lodger Bunker... van een vriendin gekregen.
    Misschien toch eens proberen... is al weer een paar weken geleden dat ik heb "gepast"

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Onee... een Lodger Shelter ;)

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Met 8 weken is er idd een sprongetje. Tis ff een rot periode, maar de periode daarna is zo leuk omdat ze weer nieuwe dingen hebben geleerd. Wat soms wel een nadeel kan zijn is dat in het begin de sprongetjes zo dicht op elkaar zitten, heb je net weer je draai gevonden kondigt zich weer een nieuwe aan.

Succes en idd misschien is de draagdoek een optie.

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zie dat Mika iets ouder is als Lars...
    Heeft Mika ook de dingen toen ondekt, die Lars nu ook allemaal heeft ontdekt? (en geen genoeg van krijgt)

Net na zijn fles heeft ie namelijk flink liggen lachen toen papa zijn handjes met zijn voetjes "kennis" heeft laten maken (links om rechts) Hij kan ook zoooo gebiologeerd naar zijn vuisjes kijken! Om ze daarna al kwijlend in zijn mondje te stoppen :D

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben er uit :D Na even te hebben gegoogled... het is een sprong!

Ik lees namelijk overal over: handjes ontdekken, brabbelen, lachen, handjes in de mond ondanks nét een fles te hebben gehad én slecht slapen om daarna heel tevreden in de box met zijn knuffel te spelen.
    Ligt het gelukkig niet aan iets anders zoals "gezondheid"

En ik weet wat me de komende dagen te doen staat... vééél knuffelen en bij me houden *en ik liep nog hélémaal niet achter met de was hahaha!

12. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn kleine heeft dit soort dagen ook gehad. Gewoon lekker bij je houden voor zijn slaapjes, zodat ie niet te chagerijnig wordt ;) en geen huishouden maar lekker voor de buis...

Deel Deze Pagina