Hallo dames, Onze meid is nu 6.5 maand en wij willen graag een buggy aanschaffen ipv. onze grote wagen telkens mee te moeten sjouwen Ik wil eigenlijk erg graag een quinny zapp of zapp xtra ivm. bevestiging van maxi cosi hierop.... Maar ik/wij twijfelen, om de volgende redenen Is ligstand echt zoveel handiger?? Onze dame is namelijk erg nieuwsgierig en heb nou niet bepaald het idee dat ze wil liggen... Inklappen van de zapp xtra?? Zit gedeelte klapt dan niet mee, dus dan compact onderstel en alsnog hele zitting in auto... Of is er nog een buggy waar ik ook maxi cosi op kan bevestigen?? Ik wil trouwens het liefst een 2e hands, omdat ik dat toch wel handig vind Alvast bedankt!
Ik vind dat een ligstand echt onmisbaar is hoor. zeker met zo'n kleintje. als ze zittend in slaap vallen zakken ze helemaal in elkaar. sowieso rechtop zitten met deze leeftijd vind ik nogal wat. Ik had de gewone zapp maar die vond ik pas handig op veeeel latere leeftijd. Heb het wel eerder geprobeerd maar dat was geen succes. De hele tijd in de maxi cosi vond ik zelf geen fijn idee. Heb nu wel een buggy staan maar ik prefereer toch de wandelwagen boven de buggy. had de wandelwagen al op zolder maar heb hem er toch weer afgehaald.
Nouja, bij huis gebruik ik de gewone wandelwagen hoor! Gaat meer om het feit met boodschappen doen of ffies shoppen ofzo! Wandel vaak in het bos daar is de zapp niet echt geschikt voor haha Maar bedankt!
Ik vind de Zapp Xtra ideaal in gebruik; heb zelfs speciaal voor de vakantie de Xtra zitting aangeschaft, omdat ik het prettig vond als de kleine man lekker kon liggen op vakantie. We hebben toch veel gewandeld, kleintje valt toch wel regelmatig in slaap en het verstellen van de zitting gaat ongemerkt. Met inklappen heb je inderdaad 2 delen, maar wij ondervinden hier eigenlijk geen hinder van; is ook gewoon zo meegeweest in het vliegtuig.
Hier ook de zap extra, de ligstand is ideaal voor als je eens ergens heen bent en de kleine dreigt in slaap te vallen. Hier trouwens heel lang op de tussenstand gehad, dan zag hij genoeg, maar werd zijn rug minder belast dan met rechtop zitten. En de ruimte die hij inneemt valt mee hoor. Ik leg dat zitgedeelte op de grond van de kofferbak, en dat frame met de wielen leg ik erop.
Ik heb hier nog wel een maxi-taxi staan... dat is een paraplubuggy waar ook een maxi-cosi op kan. Heb alleen de bekleding niet. Misschien is dat wel iets voor je? Moet je even op mp kijken daar staan meerdere op. Voordeel van een paraplubuggy is dat ie lekker klein opvouwt. en je hoeft de zitting niet apart op te vouwen. Bijv deze: Marktplaats.nl > Maxi-Taxi Citi CX (Luxe buggy) - Kinderen en Baby's - Buggy's Marktplaats.nl > Maxi-Cosi Maxi-Taxi Citi CX met Maxi-Cosi Dreamy reiswieg - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties (al is de eerste naar mijn mening veel te duur geprijsd ) maar als je verder zoekt op marktplaats vind je er genoeg.
wij hebben die van de kruitvat, echt ideaal ding, ook in ligstand, in te klappen, en op de fiets te doen en ook maar 40 euro ofzo!
Ik heb een zapp xtra en ben er ontzettend blij mee... Dat de zitting niet in klapt is niet heel handig, maar de ligstand is fijn, net als dat je de zitting ook zo kan draaien dat je kindje naar jou kijkt.
wij hebben een titanium citybug. wij vinden hem echt ideaal. hij wil niet op de fiets maar vouwd toch best klein op. er zitten 3 standen op, liggen, zitten en er tussen in.
Bij zo een kleintje vind ik de ligstand wel onmisbaar. Als je baby is slaap valt dan gaat hij/zij helemaal hangen in de buggy. Maxicosi en buggy ben ik sowieso niet zo een fan van dus ik zou niet daarom een quinny zapp nemen. Wij hebben trouwens de koelstra simba t3.
wij hebben laatst op vakantie een buggy mee gehad, maar dat vond ik heel onpraktisch! Hij was er eigenlijk nog te klein voor, de ligstand is nog vrij recht. In de wandelwagen gaat hij lekker slapen maar in de buggy niet. Hier voorlopig geen buggy.