Hallo allemaal, Ik zag vanmiddag in de folder van de Kruidvat voor volgende week dat ze een bed en box in 1 verkopen 105 x 73cm. (5cm groter dan onze eigen box). Er staat de volgende tekst bij: Combinatie van een logeerbedje en een box in 1. Ideaal voor thuis, op vakantie, onderweg en bij het logeren. Overdag te gebruiken als speelbox en 's avonds om heerlijk in te slapen. Met matrasverhoger, wielen met rem en extra veiligheidsslot op bodem. Handig en compact in te klappen. Keuze uit grijs, rood, blauw of taupe. Prijs van 59.99 voor 39.99 Aangezien ik nog een campingbedje nodig ben voor als wij weg gaan op vakantie en ook voor wanneer mijn moeder gaat oppassen op de kleine als ik aan het werk ben lijkt mij dit wel handig. Dan hoeven we geen box en bedje te kopen voor haar en kan onze kleine er ook in spelen op vakantie. Wat is jullie mening? Hoe denken jullie over een bed en box in 1? Hoe moet je je kleine erin laten slapen? Alleen met een pyjama en slaapzakje? Een fleecedeken erover? Ik heb nl. geen idee of er wel beddengoed bestaat in deze maat. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mij lijkt het niet handig, inderdaad ook vanwege de afwijkende maat. Wij hebben in het campingbed altijd nog een extra matrasje, anders is het zo hard. Verder heb ik op vakantie of bij anderen thuis echt nooit een box gemist.
Tsja het zou handig kunnen zijn. Ik heb hem zelf niet gehad en ook niet gemist Ik zou eerder voor een gewoon campingbedje gaan (zit je ook niet met afwijkende maten te kijken), kan evt. ook wel een keertje als 'box' gebruikt worden, vond onze kleine man in ieder geval reuze interessant.
snoopy, mijn moeder wil wel een box hebben voor de kleine zodat ze haar handen ook af en toe vrij heeft. Een speelkleed op de grond ziet ze niet zo zitten ivm de beperkte ruimte in haar appartement. monique, heb je er ook een extra matras in gelegd of is die dik genoeg? Wat trek je over je kleine heen als die erin gaat slapen?
Een speelkleed neemt helemaal niet meer ruimte in dan een box. Ik legde meestal een boxkleed op de grond. Daarbij vind ik de combi bed/box niet handig, het kan verwarrend zijn voor kindjes als ze wat groter worden. Zeker voor kindjes die vaak weigeren te slapen terwijl ze wel moe zijn (Eva toen ze klein was...)
Ik denk dat een gewoon campingbedje ook prima als box kan fungeren. Ik zou hem wel ideaal vinden als de maat niet zo afwijkend was.
Wij hebben een campingbedje voor in de tuin. En die gebruiken we hoofdzakelijk als box en als hij erg moe is kan hij er ook in slapen maar dat doen we niet al te vaak. Het is meer een mobiele box... De afwijkende maten die jij noemt zou ik ook niet prettig vinden. Een campng bedje zou ik veel handiger vnden.
Dat hebben wij nu ook dus... Op zich lijkt de combi van het KV ideaal, maar het zijn idd kromme maten mbt matras/kleed/hoeslaken etc. Wij hebben de gewone box in de woonkamer, maar hebben ook nog een flinke serre waar we vaak zitten; zat al heel lang te twijfelen over wel of niet een tweede box voor in de serre. Onlangs op vakantie geweest met beebje, daar sliep hij uiteraard in een campingbedje, en daar heeft ie ook heerlijk in gespeeld en leren zitten. Was ideaal hiervoor, want als hij eens omkukelde, klapte hij niet met zijn hoofdje tegen de spijlen .
Bedankt voor de tip, heb er meteen een besteld!!! Was al een tijdje op zoek naar zo'n box, handig voor in de tuin en op visite.
Tannie, graag gedaan maar de meesten die gereageerd hebben zijn niet erg enthousiast over deze bed en box in 1. Ik twijfel nu wel. Misschien is een campingbedje alleen wel handiger en praktischer mbt beddengoed.
Als je het ook echt als bedje wil gebruiken zou ik zeker voor een campingbedje gaan! Bij de oudste heb ik ook het campingbedje weleens als box gebruikt, ging perfect. Maar wij willen m echt gebruiken als box, voor in de tuin of voor op visite en daar lijkt hij me goed genoeg voor. Als het goed is wordt hij morgen afgeleverd, ben benieuwd!