zomerhoes maxicosi

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jalea, May 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    wat voor zomerhoes hebben jullie?
    ik heb begrepen dat die van de prenatal erg betaalbaar zijn (10 euro), maar sluiten die ook mooi aan?
    wie heeft er toevallig n foto van z'n maxicosi met een zomerhoes erom?
    ik heb er eentje van Isimini gekocht maar die gaat weer retour, hij sluit totaal niet goed aan :(

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik heb hem zelf gemaakt van een aankleedkussenhoes. Werkte perfect. En kon hem zelf helemaal goed passend en aansluitend maken.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb er van de week een gekocht en ben niet ontevreden. Hij sluit eigenlijk overal prima aan behalve aan de zijkanten waar het hengsel zit. Ik heb nog niet uitgevogeld hoe ik de hoes daar vast kan maken of kan klemmen. Maar goed, voor een tientje hoor je mij niet miepen hoor. Ik vind het ideaal dat ik hem af en toe in de was kan mikken.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb hem ook van de prenatal en ben erg tevreden. het enige nadeel is dat als ik hem in de auto zet de gordel niet achter die dingetjes aan de zijkant kan. ik schuif hem dan een klein stukje omhoog zodat het wel kan. ver is ie helemaal perfect.

liefs doris

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Wat is een zomerhoes?
    Bedoel je een zonneschermpje want die zat er bij mij in aan de achterkant (kwam ik na de zomer achter :))

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,240
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Lisette, je hebt van die badstof hoezen voor over de bekleding.

Ik heb ook die van Prenatal en echt supermooi vind ik het niet zitten en het schiet ook wel eens los, maar ik vind het wel best, het werkt verder wel ;).

Share This Page