buggy waar maxi cosi op past...?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ellin, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een goede, fijne buggy waar het autostoeltje ook op past. Ons autostoeltje is een maxicosi citi, dus een quinny zapp valt helaas af (tenminste, als ik het goed begrepen heb)
    Wie heeft er goede ervaring met dit soort buggy's?

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nuna pep luxx

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Mountain buggy (urban jungle), daar kun je een speciale adapter bij kopen (was maar 30 euro geloof ik) en daar paste onze maxi cosi citi echt perfect op :) veel gebruik van gemaakt!

4. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Quinny zapp extra past wel een maxicosi city op

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Idd de quinny zap extra

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Persoonlijk vind ik geen enkele buggy fijn en al helemaal niet icm een autostoeltje. En al helemaal niet met een baby erin. Een Autostoel is al niet bepaald gezond en comfortabel voor een baby en al helemaal niet op een buggy. Buggy heeft kleine wielen die veel trillen en schudden. Een wagen met luchtbanden vangt iig nog een hoop klappen en trillingen op. Quinny zapp vind ik een instabiel rammelding. Kind krijgt gratis schudcursus en wagen kanteld snel om doordat hij maar 3 wielen heeft.

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wij hebben de maxi cosi mila gekocht. Nu ook als buggy. Geen idee of er een citi op past.. Wij hadden de maxi cosi cabriofix en die paste met adapters.

8. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Het is ook niet voor lange stukken, maar die maxicosi gaat zo doorwegen aan je arm! Dus handig wanneer ik bijv. even een boodschap doe met de auto, zoontje naar school bteng straks als hij naar de basisschool gaat (je kan namelijk niet dichtbij parkeren, is autovrij daar) etc. Voor de langere stukken hebben we een wandelwagen waar we heel tevree mee zijn, maar de buggy die nu hebben staan nog van onze oudste is echt onding!! Dus wilde nu een goede koop doen!

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    De quinny zapp xtra is denk ik voor dat doel prima. Wij hebben hem ook gehad en incidenteel wel met de mc Citi gebruikt en voor korte stukjes ging dat prima.

10. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties, kan ik nu wat gerichter zoeken en bekijken!

11. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik heb de titanium zia x daarvoor gekocht. Adapters zitten erbij maar ik heb een cabriofix dus ik weet niet of de city erop past.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

De quinny zap heeft voren 2 wieltjes die naast elkaar zitten dus omkiepen kan helemaal niet? De extra dan....

Zeker is een buggy minder comfortabel dan een luchtbanden wagen, maar je weet toch waar je een buggy voor gebruikt?

Ts ik zou gewoon eens maar de winkel gaan en uittesten welke je fijn vindt.

De extra heeft een kuip als wandelwagen straks en die kan je naar je toe draaien of van je afzetten en je hebt ligstanden waar je kindje heerlijk kan slapen. Ik vindt het echt een fijne wagen. Je zou ook eens op YouTube kunnen kijken voor filmpjes ;)

13. stes74

stes74 Lid

3 mrt 2010
    18
    0
    0
    Ik heb om deze reden van de Zapp een Zapp Xtra gemaakt. De wandelinzet heb ik via MP gekocht en de adapters nieuw. Ideaal voor een boodschap! Wij kunnen soms ook onze auto niet in de straat parkeren en dan vind ik het ook heel prettig dat ik de mc erop kan zetten.
    En nog nooit omgevallen hoor. ;)

Succes met de keuze!

14. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Edit: sorry, foutje! ;)

15. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Vandaag in de winkel geweest en diverse buggys bekeken en geprobeerd en is de zapp extra geworden. Stonden toevallig een paar afgeprijsd, kleur ging er uit, dus voor een mooi prijsje kunnen kopen!

16. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Een MC autostoeltje op een buggy lijkt mij super slecht voor de baby.. Behalve door de wielen/ makkelijk te voelen hobbels is het ook niet bevordelijk voor het ruggetje en houding van zo'n kleintje. Max. een halfuur op een kinderwagen met goede luchtbanden, maar op een buggy..?

17. Nasan

Nasan Actief lid

24 jan 2014
    181
    0
    0
    Voor KLEINE stukken vind ik het ideaal, de maxi cosi op de buggy. Wij gebruiken hem voornamelijk voor even snel de supermarkt in, waar geen hobbels zijn.. Iedereen snapt wel dat je een buggy niet gebruikt voor lange afstanden, en overigens heeft ts dit topic niet geopend om te horen wanneer gebruik van een buggy fout is.

Wij hadden eerst de Zapp Extra. Wat een onding! Soms als we buiten liepen konden we door et lawaai van de klapperende wieltjes elkaar amper verstaan..
    Nu zijn we heel erg, zeer tevreden met de maxi cosi Mila

18. qwertyui

qwertyui Lid

10 feb 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

Heerlijke buggy een ook met MC rijdt hij erg fijn. Aanrader!!!

Deel Deze Pagina