Ik heb momenteel buggy van prenatal. Mij dochtertje zit er niet lekker in en gaat vaak scheef hangen. Ze begint al snel te huilen als ze er wat langer in zit. In de wandelwagen hoor ik haar niet. Is er een buggy niet meer comfort heeft en waar je kind niet zo onderuit zakt ?
Wij hebben 2 maclaren buggy's voor onze kinderen, een goeie wagen stabiel en stevig, mijn zoontje van 3,5 zit er soms nog in met bijv vakantie's en hij zit ook nog goed erin en ruimte, en goed te duwen. ben er erg te spreken over zelfs die van mij zoontje in die 3 jaar heeft hij niks te lijden gehad en heb ze veel gebruikt, heb nu zelfs klemmen dat ik ze makkelijk aan elkaar kan klemmen heb ik een duo buggy ideaal voor een dagje uit.
Wij hebben een buggy van Topmark, Eva zit er heerlijk in! Kan ook in ligstand. Kan alleen niet mee op de fiets.
Wij hebben deze http://www.pegperego.com/page.php?sid=e ... 00160&cl=N Ben er echt heel tevreden over. Ik vondt het vooral fijn dat er een grote mand onder hing! En ze kunnen rechtzitten ondanks dat ze vast zitten. Maar als ze erin liggen/zitten kunnen ze niet gaan "hangen" door de zijkanten.
Wij hebben de buggy type vibe van X-adventure. Bevalt prima en kan in ligstand wat vooral als ze nog wat kleiner zijn en dan eerder scheef gaan hangen erg handig is.
Ja de ligstand heeft mijn buggy ook. Julia loopt ondertussen ook maar doordat ze niet lekker zit gaat ze zo hangen in de buggy. Terwijl ze dat niet doet in de buggy. Vraag me af of ze het in de maclaren niet zal doen.
hier ook de koelstra fijne buggy hoor. dat hangen komt denk ik door de rug vd buggy. de kleine v ons hangt in de buggy v mn ma ook scheef want die heeft geen ijzere frame in de rug en die v ons wel gr g
Hier de Maclaren Quest, superding! Mijn zoontje zit er heerlijk in, er zit een ligstand op voor als hij in slaap valt.
hoi hoi waarom ga je niet even naar een babyzaak en zet je je dochter in de buggy's aldaar even een rondje door de winkel heen en kijk welke ze het beste zit anders zit je zometeen met een vooraad kinderwagens groetjes nathalie
Ja ik heb haar er al ingezet. Maar dat hangen doet ze pas als ze er een tijdje inzit. (en om nou een hele tijd door de winkel te gaan lopen We denken er nog even over na. En anders gaat deze op marktplaats en kopen we er een maclaren voor terug. Maar denk dat een buggy toch een buggy blijft. En we maar vaak de bugaboo mee moeten nemen.
Wij hadden hetzelfde probleem met de buggy van de Prenatal. Daarnaast schoven de voorwielen op gladde ondergronden i.p.v. dat ze reden. We hebben nu een Quinny Zapp, wat een verademing is dat i.v.m. die Prenatal buggy. Zelfs de medewerkster van de Prenatal was niet te spreken over hun eigen merk buggy`s.
Ok das goed om te horen. Onze wielen rijden gelukkig wel op gladde vloeren. Toen ik hem bij prenatal kocht werd er verteld dat een dure maclaren echt niet beter was dan die van prenatal (heb er 1 van 80 euro) De zapp lijkt me niet zo handig omdat ze niet kunnen liggen en hij er laag is en wij zijn beide lang.
Wij hebben een maclaren. Echt de fijnste buggy die er is. En wat me opviel bij deze was dat de bekleding superzacht is. En hij rijd echt heerlijk lekker licht. En super makkelijk in gebruik. Je kan hem met 1 hand inklappen.