Hallo! Ik ben nog op zoek naar de volgende hoofdstukken: - Vis: 1x - Lekker & Licht: 2x Heeft iemand deze misschien over? Ik zou ze graag willen kopen! Ik heb nog de volgende receptenkaarten in de aanbieding: - Cake Bruschetta met roodfruit - Japanse salade met biefstuk - Gestoofde rodekool met kaneel en rozijnen - 3 in de pan met sinaasappel en kaneelsuiker - Geroosterd mueslibrood met kwark en vers fruit - Aardappelpizza met zeezout, knoflookolie en rozemarijn - Broodje gezond - Rode bietjessalade met sinaasappel - Gemarineerde vis met marokkaanse kruiden - Indische pindasoep met prei - Macaroni met gehakt-groentesaus Groetjes!
De hoofdstukken kan je als het goed is vanaf deze week in de winkel kopen...á 1 eurie ik werk zelf bij Deen vandaar, dit is ons tenminste verteld...zag vorige week al dat er verschillende hoofdstukken stonden. succes met sparen
Bedankt janette voor je reactie. Maar bij onze Deen verkopen ze de hoofdstukken helaas niet... Misschien is er iemand die nog een hoofdstuk over heeft?
Oh, als je dat zou willen doen heel graag! Dan vergoed ik de kosten en de verzendkosten natuurlijk. Heel fijn! Ik zoek dus eigenlijk 2x licht en lekker en 1x vis Alvast bedankt!
Hoi heb nog een deel light voor je en de andere delen staan vanaf 19 juli op de deen site en je kan ze dan daar bestellen incl. de kaartjes die je evt nog mis. als je ze wil dan hoor ik het wel, en als je ze in 1x wil bestellen via de site ook prima hoor. groetjes
Mag ik ff melden dat ik het niet leuk vind dat je niet meer hebt gereageerd... ik heb speciaal voor jou een light deel gekocht, ja ook de werknemers van Deen moeten gewoon de extra hoofdstukken kopen hoor wij krijgen ze niet, en hoor niets meer van je. sorry maar moest het ff kwijt
Hallo Janette, Sorry dat ik niet meer had gereageerd, heb veel gewerkt de laatste tijd, en niet veel op internet gekeken. Maar ik wel hem graag van je overnemen, heel aardig dat je hem speciaal voor mij hebt gekocht! Als je via een PB de gegevens doorgeeft zal ik het snel overmaken naar je. Groetjes, en nogmaals excuses.
Ik heb een week geleden het geld overgemaakt dus als het goed is heb je het geld al binnen gehad. Had je het hoofdstuk al opgestuurd? Alvast bedankt hè! Groetjes
hoi had het geld binnen hoor maar moest ook nog ff werken en die tijden liepen niet gelijk met de openingstijd van het postkantoor maar heb het vandaag op de post gedaan dus als het goed is krijg je het morgen binnen. groetje en veel plezier ermee