Ik "mag" weer!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Deerne85, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Het zal wel hopeloos verkeerd staan mijn onderwerp maar ben zo blij dat wil ik echt even met jullie delen!!!! :D:D:D:D:D:D

Mn vriend is er eindelijk over uit, hij heeft de knoop doorgehakt, dit jaar voor de bouwvakvakantie (=18 juli :D:D:D) "mag" ik stoppen met de pil!!!!! jaaaaaaaaaaaaaa ik heb de hele dag een smile op mn gezicht het voelt net of ik al zwanger ben. Weet wel dat ik dat maar af moet wachten maar alleen het idee al er weer samen voor te gaan!! Heb er kriebels van! :D Heb destijds in het "wens voor een tweede maar nu nog even niet" topic al geschreven dat het voor mij maar afwachten was of mn vriend het nog wel een keer wou meemaken met mij, hij heeft al 3 kids uit een eerdere relatie en dat was toen zo pittig, die tweede zwangerschap resulteerde in een tweeling en dat heeft hij toen met zijn ex als een hele zware periode ervaren. Toen we onze dochter kregen kwamen die emoties opeens weer bij hem terug omdat hij vergeten was hoe een baby kan huilen, hij kan er nog wel slecht mee om gaan, maarja zo te meer geduld heb ik er mee!!

Maar nu dus nog 4,5 strip slikken oftewel 129 dagen wachten en dan gaan we er weer voor!!! :D:D:D:D:D:D (of misschien stop ik wel een stripje eerder heb ik dat maandje ontpillen alvast gehad :):D)

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh fijn :D Succes haha, en wie weet komt er ook wel een tweeling ;)

3. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik word er ook helemaal vrolijk van!
    Leuk voor jullie! Gefeliciteerd alvast ;)

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat leuk !!! Super
    Heel veel succes

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahah! Ik voel je blijdschap helemaal hahaha! Ik zou ook zo staan te stuiteren en bijna een afstreep kalender maken :D.

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    haha een tweeling dat zou wat zijn zeg!! :$:)

En Siertje, de afstreep kalender heb ik op mn werk in outlook en heb een countdown widget op mn mobiel... probeer het een beetje bescheiden te houden voor mn vriend :):D Heb er qua "zeuren" ook heel voorzichtig mee gedaan hoor, erg knap al zeg ik het zelf :)

7. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Haha wat leuk! Ik word er ook vrolijk van!:D:D

Geniet ervan en ik hoop dat het voorspoedig zal gaan!

8. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Haha, geweldig dit! Je bent er verder ook helemaal niet mee bezig ;):D.
    Nog even geduld... Succes!

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie het al voor me "Tweede tweede tweede.." :) En dan komen er drie haha! Wel leuk, en goed van je dat je niet zo "zeurde"

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Super leuk! Hier is het andersom: manlief wil al voor de 2e gaan, maar ik krijg het toch wel benauwd als ik eraan denk. We bekijken het nu per maand.

Maar: veel plezier en succes van de zomer! ;)

11. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ohh leuk! Veel plezier met oefenen straks!

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Leuk!

13. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik ben jaloers op je! Ik heb manlief (nog) niet zo ver. Hij wil geen tweede.
    Heb je tips voor me?

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    WHAHAHAHA!!!! Lol :D

15. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Poe nee tips heb ik zo niet. Ik heb zo'n vent die behoorlijk zwart wit kan reageren dus zeuren of er vaak over beginnen werkt hier averechts. Ik heb in twee of drie gesprekken met hem goed duidelijk gemaakt hoe ik er in sta, als hij het er mee eens was had ik gisteren de pil al in de prullenbak gegooid, ik wist gelijk na de bevalling dat ik het allemaal nog 1 keer mee wilde maken. Heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik niet wil dat onze meid alleen op moet groeien. Verder heb ik hem de tijd gegeven, als het aan mij lag was ik nu al hoogzwanger geweest haha. Maar ik vind dat je er met zn tweeën achter moet staan. Als hij het echt absoluut niet meer had gewild had ik me er bij neer moeten leggen. Dat had me wel echt heel verdrietig gemaakt!!

Als het nag lukken vant zomer is dat voor mij ook de laatste hoor, meer ga ik niet vragen can mn vriend, en twee kids vind ik een leuk aantal. (Mits het dan geen meerling wordt he....)

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!!!

16. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Nog even een aanvulling; heb hem wel eens gevraagd wat hem zo tegenviel aan onze dochter dat hij liever geen tweede meer wou. Want als je iets niet meer mee wilt maken komt dat vaak omdat je er geen leuke ervaring mee hebt. Hij vind het krijsen van een baby erg moeilijk om mee om te gaan, en hij wil er graag een keer klaar mee zijn. Oke, daar kan ik inkomen, ik wil ook graag uit de luiers maar dan na de tweede ;)

Toen vroeg ik hem, heb je nu meer last of plezier van haar? Ja plezier natuurlijk zei hij. Dat zie ik ook aan hem. Het eerste half haar is een beetje saai voor sommige mannen ;) maar nu ze ook echt op hem reageert zie je hoeveel hij van haar houdt. Een tweede zal ook wel weer krijsen maar het zal ook wel weer leuk worden voor hem. Qua verzorging en financieel draag ik zowat alles, omdat hij ook nog allimentatie betaalt voor zn andere 3 kids. Dat vinden wij ook erg belangrijk. En ik vind het niet erg dat ik het meest doe voor ons kindje. Maar heb hem ook gezegt dat dat zo is, en met een tweede waarschijnlijk ook zo zal zijn dus snapte ik zijn bezwaar niet zo... Dat heeft even bij hem moeten broeden, na een paar dagen kwam hij erop terug bij me en gaf hij me gelijk, maar dan wel een kindje rond deze tihd volgend jaar dus nog heeeel even wachten :D

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Succes!...en dat zou idd wat zijn...een tweeling! ;)

Deel Deze Pagina