Het vorige bericht was niet zo goed te lezen dus ik doe nog een poging. Wij zijn van plan om voor onze kleine katoenen luiers te gaan gebruiken. Wie heeft er een luierpakket van Kaatje Katoen liggen en het zelf niet meer nodig? Groeten Narcissen
Hoi, ik heb geen Kaatje Katoen luiers maar wel Bambino Mio (zelfde systeem volgens mij) ik heb er een paar. Weet je zeker dat je dit systeem wilt gebruiken trouwens want er zijn veel verschillende systemen beschikbaar. Ik vond het Bambino Mio systeem een van de goedkoopste maar bij ons lekte ze bijna altijd ontlasting waardoor het overbroekje ook de was in moest. Ik gebruik zelf totsbots en vind deze het einde! Ze houden alles binnen. Het is ook een twee delig systeem en ze lijken qua vorm meer op een wegwerp luier (staan ook op de kaatje katoen site). Hoe oud is je kindje (of moet het nog geboren worden). Ik heb te veel totsbots dus ik wilde er een paar weg doen, je mag ze voor een prikkie over nemen (zijn al goed gebruikt, maar werken nog prima) voor het geval je gewoon eens wilt kijken wat het is. Mocht het bevallen kan je altijd nog nieuwe kopen.
ha, ha zie net dat je nog in verwachting bent! Voor een pasgeboren babytje zijn de tots nog wat groot. Het kan wel maar het wordt een behoorlijk pakket, ik ben ze gaan gebruiken toen mijn kleintje 2 maanden was volgens mij. Daar voor gebruikte ik de hydrofiele luiers en die vouwde ik dan, viel reuze mee als je ze gelijk vouwde als ze droog waren (niet strijken want dat is niet goed voor de absorptie) terwijl je voor de TV zit of zo. Mocht je toch liever bambino mio systeem zoeken, die heb ik ook een paar in kleine maat voor je, zou moeten kijken hoeveel.