Stoere eerste schoentjes voor Meisje

Discussion in 'De babyuitzet' started by B en N, Jun 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Hoiii allen ;)

Misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik ben aan het kijken voor leuke eerste schoentjes voor Jamila, ze loopt nog niet maar het gaat nu wel erg hard en aangezien we volgende week voor 3 weken op vakantie gaan zou ik toch graag schoentjes mee willen nemen voor het geval dat...

Nu heb ik hier wel gelezen dat veel moeders van die leren slofjes aanraden maar ik kan die dingen nou niet echt bepaald mooi vinden. Die ik heb gezien zijn of heel truttig (balet schoentjes noemt mijn man ze) of echt extreem jongens achtig.

Ik zoek dus eigenlijk leuke stoere maar toch meisjes schoentjes voor de eventuele eerste stapjes (het liefst wit...)...

Haha ik ben niet lastig hoor ;)

Hoop dat iemand me kan helpen ;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,065
    3,859
    113
    Robin kreeg die Shoesme babyproof schoentjes als eerste schoenen, waren aardig stoere schoentjes (Robin is trouwens een meisje ;)) en prima geschikt voor die eerste stapjes.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Kijk naar zoiets zocht ik inderdaad :D

Die zien er al een stuk beter uit dan wat ik tot nu toe heb gezien ;)

Zijn deze ook in winkels te koop of alleen via i-net?

4. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Heb de adressen al gevonden ;)

Helaas niet bij ons in het centrum maar zou eventueel richting Haarlem kunnen vind ze namelijk wel echt heel leuk :D

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  6. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
  7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet niet hoeveel je er ongeveer aan wil uitgeven?
    Heb gister voor 35 euro bij Lacoste deze maar dan in het lichtblauw gekocht als kadootje.

View attachment 318

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
  9. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Of replay
    Wij hebben deze maar dan in het licht roze
    Shoemixx | Replay  Babysneaker#

Die van all star hebben we ook maar dan in het wit want de roze zijn erg roze!!
    Vind trouwens die van Replay fijner vanwege de zool, die is van leer (ruw) en de all stars zool is van stof met puntjes als anti slip maar ik heb niet het idee dat dat goed werkt

10. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

Jun 18, 2007
    309
    0
    0
    Brabant
  11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  12. hissaster

hissaster Lid

Jan 19, 2009
    42
    0
    0
    hoi,

ik heb gister toevallig schoentjes besteld via:
    Kiddy Pads - Online shop

ze hebben heel veel keus, dus je vindt vast iets wat je niet truttig vindt, en zijn ook nog enigzins betaalbaar:) !

13. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties!

Ik denk dat wij gaan voor schoentjes van shoesme, die zien er voor ons gevoel niet alleen leuk maar ook echt goed uit.

Op dit moment hebben we wel nikey schoentjes etc maar ik heb niet het idee dat die goed zijn voor de voetjes als een kindje net leert lopen.

Heb vandaag ook nog even in de stad gekeken maar daar hadden ze helaas niet echt leuke schoentjes/slofjes.

Wij gaan dus voor de shoesme of we moeten in Duitsland/Zwitserland/Italie/Frankrijk (vakantie) hele leuke schoentjes tegen komen!

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik heb gisteren toevallig leuke roze met witte converse schoentjes gezien, voor 20 euro op de albert cuyp:)
    Ik meen daar een kindje te hebben gezien dat precies op je dochtertje lijkt, grappig:D

15. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik denk dat je mijn dochtertje gezien hebt :D:D
    Die was namelijk met papa en oma op de albert cuyp ;)

Maar die schoentjes heeft papa dan weer niet mee genomen :x;)

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Haha wat toevallig zeg!
    Jammer, ze zagen er leuk uit!

17. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

Jun 18, 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    dat is ook sterk!

18. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    wij hebben hele leuke gehad van schoonouders: groen met blauwe bloemetjes all stars.

al zijn ze nog zo groot dat het waarschijnlijk pas de 3e of 4e schoentjes gaan worden..

19. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Als je kindje buiten gaat kruipen blijven ze niet erg lang wit;).
    Mijn dochter had binnen 3 minuten de tenen al kaal (bovenste laagje er af gesleten). De enige schoentjes die tot nu toe kruipbestendig waren zijn die superlelijke vormloze leren slofjes met zo'n klittebandje achterlangs (gewoon van de Van Haaren ofzo).
    Bij V&D hebben ze veel keus in kleine schoentjes tot maat 18 met flexibele zolen (dus voor als ze nog niet los lopen). H&M heeft superschattige schoentjes met wit kant. Die zijn onmogelijk om buiten mee te kruipen. Daar mag je kind eigenlijk alleen maar stil mee zitten in de kinderwagen...;)
    Ze had eerst roze van de H&M, maar daar was ze letterlijk binnen 1 maand tijd uit gegroeid terwijl ik ze ruim gekocht heb. Dus ik ga geen dure schoenen kopen...

Share This Page