Buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door belin, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag op pad geweest voor een buggy maar wat een keus zeg :$ Heb besloten om van de week nog maar eens te gaan want kon niet kiezen. Vond de quinny zapp wel erg leuk en reed ook fijn. Iemand hier ervring mee positief of negatief ? Misschien positieve ervaringen met een merk ? Alvast bedankt meiden
     
  2. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    ik heb 1x een quinny zapp gebruikt en dat beviel mij wel:) en je kan hem klein opvouwen dus past ook lekker makkelijk in de auto, en volgens mij kan de maxicosi er eventueel ook op.
     
  3. Djamila

    Djamila Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben de quinny zapp, heerlijke buggy en idd de maxi cosi kan erop. Alleen vind ik het wel een nadeel dat die niet in de ligstand kan.
     
  4. Felicee

    Felicee Bekend lid

    8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadeel van de Zapp vind ik persoonlijk de kleine massieve banden. Weet niet of je echt een wandel liefhebber bent en er de bossen mee in wilt.
    Verder zijn volgens mij de duwhandvatten niet in hoogte verstelbaar of vergis ik me daarin?

    Heb zelf voor onze dochter de Quinny Speedi gehad. loopt erg fijn maar is groot, zwaar, kan niet in een mooie zitstand en het buggy zitgedeelte kan alleen van je af geplaatst worden. Dat vond ik het grootste nadeel. Voor de tweede hebben we nu een Quinny Buzz omdat deze makkelijk (d.m.v. gasveer) opvouwbaar is, lichter is en makkelijk in de auto past en in beide richtingen geplaatst kan worden.

    Succes met je keuze!
     
  5. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hier een quinny senzz (volgens mij 1 vd kleinste ooit) omdat er geen andere in onze auto paste (ook de zapp niet) en deze kan ook in ligstand.
     
  6. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zweer bij de Quinny Zapp!
     
  7. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vond hem ook super maar vind het wel lastig dat hij geen ligstand heeft :)
     
  8. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat aftreksel ervan kan dat wel toch?

    Titanium breeze?
     
  9. Nijn84

    Nijn84 Fanatiek lid

    18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    De Zapp Xtra kan wel in ligstand. Alleen kan het frame van het zitje geloof ik niet opgevouwen worden.
     
  10. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb eeb qunny zap ook idd de maxicosi kan er op maar dan moet je wel de adaptors erbij hebben, en dan heb je de buggy zitting dus niet in de zapp zitten.. je kan niet en de mc en de buggy hebben :S

    Kan niet in ligstand idd maar rijd super fijn is met 1 hand te besturen... mijn zoontje zit er nu nog soms in ..
     
  11. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben de zapp, ideaal ivm het maximale gewicht (namelijk 25 kilo de overigen bijna allemaal tot max 15kilo!!!)
    Maar wel pas gekocht toen de ligstand eigenlijk niet meer nodig was, hadden twee buggy's nog nodig. Maar ik ben er erg blij mee hoor!
     
  12. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, nou weet ik het niet meer haha. Vind die met de ligstand dan opeens weer zo duur maar hoorde inderdaaqd ook in de winkel dat kindjes veel langer in de quinny kunnen als in andere buggy s
     
  13. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Voor ons is de Zapp te laag ;) (man is 2meter) en de zapp extra (Die kan wel in ligstand) vind ik wat te duur...

    Ik ga zelf voor de prenatal luxe buggy omdat ie ruim is en de hoogste duwstang.
     
  14. Happymam

    Happymam Fanatiek lid

    7 feb 2009
    1.179
    261
    83
    Wij hebben de Zapp ook, al 5,5 jaar in gebruik en nog steeds erg blij mee. Heb hem ook veel gebruikt met de maxi-cosi erop.
    Vind hem vooral heerlijk met boodschapjes doen. Lekker klein in de winkels en makkelijk met 1 hand te besturen.
    In 't bos en op 't strand lijkt tie me niet zo fijn.
     
  15. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toch ook wel een hoop positieve verhalen dus ! Ga die van prenatal ook zo ff bekijken
     
  16. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Verplaatst naar Baby en dreumes.

    Lotte
     
  17. saroanda

    saroanda Actief lid

    24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de quinny zapp xtra, voordelen vind ik de ligstand en dat de zitting naar je toe en van je af kan. Nadelen vind ik dat íe 2-delig is en de zitting niet opvouwbaar is, en hij kan dus niet mee op de fiets.
     
  18. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb vorige week de buggy van de prenatal gekocht ook met het oog op straks het mooie weer en het feit dat deze meekan op de fiets. Weet niet of je dat wil en of de quinny meekan op de fiets (mag maar tot 7kg)

    En ik ga de buggy niet gebruiken voor echte wandelingen, daar gebruik ik gewoon mijn kinderwagen voor. Dus volgens mij is het prima voor straks als ik even naar de bijv de markt wil fietsen ofsow.

    liefs
     
  19. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier de Maxi Cosi Mila, prima ding. Kan mooi plat en de MC kan er ook op gezet worden. Ben er erg tevreden over.
     
  20. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #20 lauwie, 2 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
    wat zijn je eisen aan een buggy?

    wij hebben vorige week 1 gekocht omdat de easywalker weer omgebouwd is met de bak erop.
    ik vind het belangrijk dat ie met 1 hand te besturen is en voor ook 2 wielen heeft. dit omdat ik 2 kindjes heb. nu 1 id draagdoek en 1 id buggy, maar straks bij het oversteken 1 ad hand en 1 id buggy. en bijv juist bij het oversteken (stoepje op en af moet die stabiel en makkelijk te besturen zijn zodat ik de oudste een hand kan geven.
    daarnaast wil ik dat de buggy in de bakfiets mee kan.
    en ik wil dat ie in de ligstand kan zodat mijn zoontje er straks op vakantie in kan slapen.

    ik kwam uit op de nuna, maar daar paste mijn dochter al niet meer in.
    de zapp viel af door maar 1 wiel voor en geen listand.
    de zapp extra doordat ie veel ruimte in neemt.
    we hebben uiteindelijk de maclaren gekocht.

    misschien ook handig om te bedenken waar een buggy voor jou aan moet voldoen?
     

Deel Deze Pagina