Welke wandelwagen is....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Eva1983, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    redelijk makkelijk in te klappen, niet te groot als hij ingeklapt is en heeft een grote boodschappenmand?

Voor ons zoontje hadden wij de Quinny Buzz. Op zich een prima wagen en hij voldoet aan de eisen dat 'ie makkelijk in/uit klapt en klein is. Alleen kunnen er maar 2 pakken melk in het mandje en dan issie vol ;).
    We willen (het liefst 2ehands) voor een eventueel 2e kindje een andere wage die aan bovenstaande eisen voldoet. Wie wil zijn ervaringen met mij delen?

Ik had zelf al mijn oog laten vallen op heet Mutsy, maar vraag me af hoe klein die in te klappen is. Ik heb namelijk een oud model Ford Fiesta en ik twijfel of die daar in past....

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben een Maxi Cosi Mura 3. Hij paste zelfs in een heel oud klein subaru justytje van 25 jaar oud. Mandje is ook prima vindt ik, maar weet niet wat je er allemaal in wil doen natuurlijk..

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had bij mijn dochtertje de Quinny Speedi en daar kon ik wel veel boodschappen in kwijt.
    Ook makkelijk inklapbaar en redelijke grootte.

Ben me nu niet eens aan het orienteren op een kinderwagen. Denk dat ik die eerste maanden maar voor een draagdoek / draagzak ga aangezien ik nog met een peuter zit.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hebben wij ook! bevalt prima!

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
  6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb de mutsy transporter,is ook klein in te klappen. Maar weet niet of hij in een kleine auto past wij hebben een ford focus station dus ruimte zat hihihi

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Quinny Speedi is voor een kleine auto als Fiesta waarschijnlijk nog te groot. Wij hebben het nieuwe model Panda en bij ons past ie echt niet.
    Wij gaan voor de Maxi Cosi Mura 4. Die kan nog net wat compacter ingeklapt worden als de 3.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij hadden voor in onze corsa ook de Maxi-Cosi 4 en dat ging prima.

Nu hebben we gekozen voor de Icandy peach, duo wagen.
    Die klapt nog kleiner in als de Mura.

Voor nu nog mee in de auto, hebben nu een Leon, hebben we een Maxi-cosi Mila. Ik heb last van mijn onderrug en kan niet altijd goed bukken. Deze kan je volledig staand inklappen en het word een mooi smal pakketje. Hij kan ook lekker in ligstand. En door een makkelijk hand vat achter op de wagen kan je hem ook heel goed bijna staand, zonder je rug te belasten, in de auto tillen :D
    Ik weet alleen niet of hij al 2de hands te koop is......

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ All: thanx voor alle tips, ik denk dat ik de Mutsy 4 Rider en en MC Mura eens in de winkel ga bekijken en dan ga proberen die 2ehands te scoren ;)

@ Sloppyslayer: We hebben de MC Mila al! Nu voor mijn zoontje en is straks idd handig voor de MC....oh misschien hoeft het dan helemaal niet zo praktisch te zijn. Kan ik voor winkelbezoekjes de Mila voor de MC gebruiken en dan hoeft de wandelwagen eigenlijk alleen nog maar te voldoen aan makkelijk inklappen en een grote mand :) Thnx voor de eye opener :D

Deel Deze Pagina