kinderstoel welke is fijn

Discussie in 'Verzorging' gestart door prachtigwonder, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik ben op zoek naar een kinderstoel.
    ik vind het lastig beslissen. wat is nu handig en juist overbodig?
    wat ik wel fijn vind is dat het klein ingeklapt kan worden omdat ons huis niet zo heel veel ruimte heeft.
    iemand suggesties?

alvast bedankt:)

2. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik heb voor de meegroei stoel van tiamo gekozen. Die van Stokke vond ik ietwat te prijzig. Hij is helaas niet inklapbaar maar hij wordt straks toch zovaak gebruikt dat het niet nodig is.

3. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Hier erg tevreden met de stokke stoel

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb ook die van tiamo en bij mijn moeder die plastic van ikea ook prima..

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ikea, heel klein te maken. Maar vind t wel een lomp ding als ie staat.. De poten steken uit dus iedereen breekt zn nek zowat

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

bedankt voor de reacties! ik heb naar de tiamo net even gekeken op de website van babydump.
    heben jullie de combistoel of de gewone?

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier voor beide kinderen een stokke tripp trapp. Ik vind ze ideaal (we hadden ook de babyinzet) omdat ze degelijk zijn, mooi bij het interieur passen en niet in de weg staan. Ik vind het de investering meer dan waard omdat je er jaren plezier van hebt

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wij zweren bij de Ikea stoelen. Heb er in de loop van de jaren wel 5 of 6 verschillende gehad van diverse merken maar toch terug weer bij Ikea. Nu hebben wij de Antilop en de Leopard beide in huis. Leopard is fijn voor hele kleintjes die nog wat wiebelig zitten. Laatst familie op bezoek gehad met een kleintje en die waren ook super enthousiast en wilden hem ook gaan kopen voor hun kleine. De Antilop is ook heel fijn.

Voordeel van beide is ze zijn makkelijk te reinigen en zitten heel lekker.

Nadeel van de Leopard is dat je hem niet even mee kunt nemen, hij is nogal onhandig. Daarom hebben wij de Antilop als reserve want die kan je heel compact opbergen en meenemen.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    De antilop van ikea gebruiken wij voor in de tuin of weekendjes weg.
    Ik wil mijn tripp trapps niet in de tuin hebben ivm zand eronder etc wat dan weer schuurt binnen.
    Maar zou de ikea stoelen niet als vaste stoel in mijn interieur willen

10. Onje

Onje Niet meer actief

De Ikea stoel ben ik helemaal weg van.
    Ook makkelijk voor onder de douche !

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb ook een tiamo, nadeel vind ik wel dat het vooral bij baby's heel breed is, ook met verkleiner erin. Nu zitten ze ook nog regelmatig naast elkaar erin! Maar voor de rest ben ik er erg tevreden mee :)

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij hadden deze: Chicco Polly, alleen dan een ouder printje. Wij hebben hem 6 jaar geleden gekocht.

Voordeel van deze is dat hij klein opvouwt, je kunt de poten bij elkaar vouwen, zodat hij platter word. Dan kun je hem tegen de muur zetten. Het blad kun je dan achterop de stoel ophangen, zodat er niks meer uitsteekt. Hij is in hoogte verstelbaar en kan daardoor ook lang gebruikt worden. Ze hebben er beide in gezeten tot ze 3 waren ongeveer. Eerst met blad en later gewoon aan tafel.

Deel Deze Pagina