Ik wil graag een buggy kopen voor als we op vakantie gaan aangezien de wandelwagen (bugaboo) nogal veel plaats inneemt. Wat is een goede betaalbare buggy? Ik wil hem na de vakantie uiteraard ook nog gebruiken maar waarschijnlijk beperkt (wandelwagen heeft mijn voorkeur). Heeft iemand tips?
Wij hebben de chico liteway gekocht. Ik ben er zo blij mee dat ik de kinderwagen heb verkocht alleen nog de buggy gebruik. Wij vinden hem geweldig
Ja hier ook de chicco liteway..geweldige buggy. Hier is de wandelwagen inmiddels ook niet meer in gebruik.
Bedankt voor jullie reacties! Beide wagens lijken mij prima. Die van koelstra kan volgens mij in meer standen gezet worden (ligstand) dat lijkt me wel fijn kan ie af en toe nog een tukkie doen 😋
Klopt de koelstra kan helemaal plat, hij heeft 3 standen geloof ik. Vind ik erg makkelijk. Eventueel kan je m ook meenemen op de fiets, er zijn buggydragers voor. Maar dat moet je net willen natuurlijk.
Mag ik even inbreken TS? Ik heb een vraagje aan de koelstra eigenaars. Deze kan je niet met 1 hand in de verschillende standen doen, ervaren jullie dit als irritant? Lijkt mij dat je kleintje wakker wordt als hij/zij in slaap is gevallen en je moet met beide handen aan die hendels zitten. Of krijg je daar een handigheid in? Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik een koelstra niet zie zitten.
Geen probleem Pepe, goeie vraag Zoals ik het nu zie zijn de wagens bijna gelijk dus ik denk niet echt dat je een verkeerde keuze kunt maken. Bij die Koelstra heb je wel een grote zonneklep maar hij lijkt eigenlijk een beetje te groot. Ervaren jullie dat ook of is dat juist fijn? En voor de Chico eigenaars vraag ik me af of de klep daar dan te klein is?
Ik heb geen moeite met de hendels van de koelstra. De rugleuning gaat niet lastig omlaag ofzo. En wat betreft de zonnekap, ik vind het wel handig dat ie zo groot is. Kan er ook heel veel dingen tussen stoppen als ie niet uit is.
Ik vond persoonlijk de chico niet iets voor ons. Ik wilde gaan voor de koelstra mede door de grote zonnekap, maar die 2 hendels vind ik irritant. Toen wat andere wagen geprobeerd en toen kwamen we bij de mclaren uit. Stukje duurder natuurlijk.