update over de slaapproblemen van mijn zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Heb hier in het verleden weleens een topic geplaatst over het slechte slapen van onze jongste zoon.

Toen werd er al door meerdere aangegeven dat ik het medische uit moest sluiten en dat ben ik gaan doen.
    Maar helaas was een gevecht is het om gehoord te worden.
    Vanaf dat hij 4 maanden heeft hij steeds oorontstekingen en is steeds verkouden.
    Na 6 maanden ha af gelopen te hebben hiervoor mochten we naar de kno arts met hem.
    Daar zijn we begin januari geweest en werd er gezegd dat ze niets doen onder een jaar en dat ik maar moet terugkomen als het niet beterd en er op dit moment niets te zien was (op dat moment sliep hij ook goed en dat blijkt achteraf wel, want een oorontsteking had hij niet echt).
    Na 3 nachten redelijk geslapen te hebben begon het gespook weer.
    Weer oorontsteking, maar moest maar blijven neussprayen en paracetamol blijven geven, dit geheel tegen mijn gevoel in, want hij krijgt al maanden paracetamol om de nacht door te komen, met nog niet eens het gewenste resultaat.

Zondag op maandagnacht weer alleen maar wakker en onrustig zijn, papa en ik waren gesloopt dus een nachtje naar mijn moeder, waar hij ook niet geslapen heeft en zij gaf aan dat het toch echt iets medisch moest zijn, dus weer terug naar de ha vandaag.

En ja wat ik eigenlijk al dacht was weer aan de orde, meneer heeft weer een fikse oorontsteking aan beide oren (logisch dat het mannetje niet wil slapen), nu er dus op gehamerd weer terug te willen naar de kno arts en de ha gaf me groot gelijk, en gaf ook aan dat hij van de week nog gezien moet worden.
    Ze wil geen kuurtje geven, omdat de kno arts daar een beslissing over moet nemen en hij dan net van zijn ontsteking af is, dus nog 2 nachten doorbijten, want donderdagochtend mogen we heen.

Ik ga er nu voor vechten dat er wat gedaan wordt, ook omdat blijkt dat hij wel degelijk een vergrote neusamandel heeft welke zijn oorontstekingen veroorzaakt, dit had de kno arts naar de ha geschreven en dan tegen ons zeggen dat er niets aan de hand is.

Ik hoop dat er nu wat aan gedaan wordt, want ik heb gewoon medelijden met mijn kleine mannetje en ik wil ook mijn nachtrust wel terug.

Ook heeft hij eczeem in zijn gezicht wat nu eindelijk behandeld wordt, helaas wel smeren met hydrocortison, maar als dat er voor zorgt dat de jeuk verminderd moet dat maar.

Sorry voor mijn verhaal, maar ik dacht misschien een update voor de mensen die maanden terug advies hebben gegeven en misschien dat andere moeders wat met mijn verhaal kunnen, want je moet zelf vechten voor je kind de artsen doen het al snel voor als een slaapprobleem en ga maar slaaptraining doen, even als het cb, maar zo blijkt dat het in sommige gevallen toch echt een medische oorzaak kan hebben, wat eerst uitgesloten moet worden en als dat niet helpt kan er altijd terug gevallen worden op slaaptraining, dat gaat hier ook gebeuren als we alles uit de kast getrokken hebben, maar voor als nog wijt ik het aan de oorpijn die hij heeft.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Ach Tis sonde. Hopelijk gaat het snel beter hem , beterschap !

3. Florien80

Florien80 Lid

10 nov 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je bent blijven volhouden. En morgen veel succes bij kno arts! Laat je niet zo maar wegsturen.

Ik loop ook al maanden lang te tobben met m'n zoontje (nu ruim 8 maanden), maar er is nog steeds geen duidelijkheid waarom hij s nachts zo onrustig is en dat is zo frustrerend! Ik ben ook al overal geweest met hem, maar er is niks te vinden.
    Elke keer maar hopen dat het voorbij gaat, maar dat gaat het (nog) niet.

Sterkte!!

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Vandaag bij de kno arts geweest en ze gaan nu wat ondernemen.
    De arts was er nog geen voorstander van, maar hij krijgt nu buisjes en zijn neusamandel wordt geknipt.

En nu heel hard hopen dat de problemen opgelost zijn of in ieder geval verminderd.

Hij had in ieder geval duidelijk weer een oorontsteking

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    goed gedaan. Net een vergelijkbaar traject achter de rug. Hoewel bij ons de KNO-arts meteen was overtuigd.
    De buisjes hebben vorige week meteen verschil gemaakt, we merken dat hij eindelijk iets hoort. Het slapen. ... Misschien wel onze voornaamste reden. .. Is nog niet verbeterd. Hij is dan ook al maanden 'verpest' met bij ons slapen omdat niets anders werkte (permanent vocht achter trommelvliezen, dus echt altijd pijn). En hij is denk ik wat van slag door de opname en door alle nieuwe geluidsprikkels nu. Denk dat we daar nog wat tijd voor moeten uittrekken.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Fijn dat er nu wel wat gebeurt! Bijzonder dat ze niets wilden doen beneden het jaar, want hier heeft de jongste met 8 maanden buisjes gehad en er waren ook kindjes van 6 maanden die al buisjes kregen. Neusamandel zijn ze terughoudend mee beneden het jaar, maar als je de ene ontsteking na de andere hebt, moet je toch iets :(
    Hopelijk geeft het net zoveel verbetering als hier was!

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wat goed dat je doorgezet hebt!

Ik hoop dat je zoontje snel behandeld wordt en dan goed opknapt en lekker gaat slapen. Succes de komende tijd.

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ach dat kleine mannetje, zo sneu!
    Hij zal straks na de behandeling vast en zeker snel opknappen.
    oorellende, ik weet er alles van helaas.

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Veel beterschap voor je mannetje!

Deel Deze Pagina