Onze uk is bijna 1! Nou leek het ons leuk om een driewieler te halen met duwstang. Wat is een fijne zonder dat ze je al van verre aan horen komen.liefs metaal maar anders stevig plastic.graag 1 waar hij meteen op kan.
Kijk eens op de site van driewielers,staan er heel veel. Als je uk zo jong is heb je er wel nog 1 nodig met zo'n speciaal zitje/tuigje,zodat je uk er niet zomaar afvalt. Heb zelf de kettler funtrike,maar mijn zoon is bijna twee. Op die site kun je heel veel driewielers'vinden geschikt voor kindjes van een jaar
Mijn dochter een de Smart trike voor haar 1e verjaardag gekregen. Geweldig ding! Met tuigje en duwstand, ze vindt het helemaal geweldig als we ermee op pad gaan. En als ze groter wordt kan de duwstang eraf, net als het tuigje, en kan ze zelf trappen en sturen. Smart-Trike driewieler Breeze grijs/roze - Collishop
Wij zijn ook aan het nadenken voor een driewieler voor der 1e verjaardag.. Zelf vind ik deze heel mooi, ook fijn dat de banden van rubber zijn, een goed tuigje en zitting en een stevige stang... Prijs is alleen wel veel geld..... bol.com | Little Tikes 4-in-1 - Driewieler - Deluxe Editie - Roze,Little Tikes |...
Wij hebben ook een smart trike. Super leuk, alleen maakt ie wel veel herrie. Je moet dan luchtbanden hebben ipv de kunststof banden.
Wij hebben een puky driewieler voor onze dochter. Met extra voetenplankje en tuigje. Ze is de koning te rijk met het ding! Ze zit er alleen maar op nu, maar kan dus meegroeien. Vind m zelf ook mooi en stevig..
Wij hebben een pucky maar zoon van 2,5 kan nog niet fietsen en ik vind het rampzalig om met zo'n duw ding te wandelen, super zwaar om te manoeuvreren.
Ze zien er zo leuk uit! Nog een hele klus om uit te zoeken. Grappig dat de meeste voor dezelfde kiezen
Hier ook een Puky fan!!! Oudste heeft er veel plezier van gehad en de jongste nu voelt zich ook echt koning op z'n fietsje! Ik vind de Puky erg stevig en handzaam 😊
wbb moet je kindje zelf lopen en kan je dus niet een nog geen jaar oud kind mee duwen. Wel een super fiets!
De enige tip die ik je meegeef: koop er een met luchtbanden!! Plastic banden maken een enorme herrie en daar ga je je echt aan irriteren! Wij hebben overigens een puky
bol.com | Little Tikes 4-in-1 - Driewieler - Deluxe Editie - Roze,Little Tikes |... Wij hebben deze gehaald (alleen was hij pas rond de 80,-) Mn dochter is 10 mnd maar is nu al een succes, ze vind hem helemaal geweldig. Is erg stevig en niet van dat zwakke plastic materiaal. Kussentje is denk ik wel fijn voor de billetjes. Lang te gebruiken omdat je hem kan ombouwen, handig tasje erbij voor bv je portomonee, sleutels of telefoon. Wij zijn er heel blij mee
bol.com | Little Tikes 4-in-1 - Driewieler - Roze,Little Tikes | Speelgoed Deze hebben wij, ging ze vanaf 10 maanden al in, erg leuk!
Wij hebben een puky, lekker stevig. We hadden daarvoor een van smarttrike maar daarvan werkten de trappers na een tijd niet meer. Je kon ze 'uit' zetten zodat ze niet draaien met duwen. Alleen na een tijdje kon ik ze niet meer aan zetten, ze draaiden wel maar het wiel bewoog niet.
wij hebben ook gekeken naar little tikes de luxe wij vroegen ons af wat metaal en welk deel plastic is. Ook zal ik eens kijken naar puky