Hoi allemaal! Mijn dochtertje is 9 maanden en een fanatiek duimer. Hierdoor kan ze echt helemaal niets om haar handjes velen.(duimpje moet altijd beschikbaar zijn). Nu het zo koud is heb ik toch geprobeerd wantjes aan te doen maar dat wil ze echt niet! Ze gaat dan in haar wantjes bijten en zet het op een krijsen. Iemand ideeën wat ik het beste kan doen? Het lijkt me nu ook zo koud om het zonder te doen...
Dacht ik ook even aan, maar het is een heel ding, met links duimt ze en met haar rechter handje friemelt ze dan aan haar oor...
Vingerhandschoentjes en daar de duim vanaf knippen, maar ik weet niet of ze die al past. Vaak zijn die handschoenen voor grotere kindjes. En anders maar geen handschoenen. Mijn dochter duimde niet, maar wou ook nooit watjes aan en nog steeds niet. Helaas dan maar niet. Je kunt moeilijk de hele winter binnen blijven.
Mijn broertje ruimte met wanten aan😁 maar doet ze dus niet. Het enige wat ik kan bedenken is inderdaad een duim afknippen. Of een soort mofjes aandoen. Die tot aan de vingers zitten, maar wel de vingers bloot laten. Mijn zoontje heeft nog geen wantjes aangehad.
Hier wilden ze ook geen handschoentjes aan. Ik kocht daarom een grote lodger wrapper waar ze bijna in verdwenen dan bleven ze helemaal warm en konden ze toch de handjes vrij hebben, onder de deken.
Mofjes zijn inderdaad ook nog een idee. Kijken of ik die kan vinden voor haar maat en of ze die wel oke vindt...
Niet, onze uk wou (wil) ze nog steeds niet aan, onder het dekentje stoppen wou nog eens helpen. Als ze het echt koud hebben willen ze van zelf.