Baby wil geen wantjes aan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Bloem2310, Nov 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,768
    2,184
    113
    Hoi allemaal!

Mijn dochtertje is 9 maanden en een fanatiek duimer. Hierdoor kan ze echt helemaal niets om haar handjes velen.(duimpje moet altijd beschikbaar zijn).
    Nu het zo koud is heb ik toch geprobeerd wantjes aan te doen maar dat wil ze echt niet! Ze gaat dan in haar wantjes bijten en zet het op een krijsen.

Iemand ideeën wat ik het beste kan doen? Het lijkt me nu ook zo koud om het zonder te doen...

2. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Gat knippen bij het duimpje?

3. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,768
    2,184
    113
    Dacht ik ook even aan, maar het is een heel ding, met links duimt ze en met haar rechter handje friemelt ze dan aan haar oor...

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik zou ook 1 duim eraf knippen en anders van die vinger handschoenen zodat ze kan blijven friemelen.

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Vingerhandschoentjes en daar de duim vanaf knippen, maar ik weet niet of ze die al past. Vaak zijn die handschoenen voor grotere kindjes. En anders maar geen handschoenen.
    Mijn dochter duimde niet, maar wou ook nooit watjes aan en nog steeds niet. Helaas dan maar niet. Je kunt moeilijk de hele winter binnen blijven.

6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Mijn broertje ruimte met wanten aan😁 maar doet ze dus niet.
    Het enige wat ik kan bedenken is inderdaad een duim afknippen. Of een soort mofjes aandoen. Die tot aan de vingers zitten, maar wel de vingers bloot laten.
    Mijn zoontje heeft nog geen wantjes aangehad.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hier wilden ze ook geen handschoentjes aan. Ik kocht daarom een grote lodger wrapper waar ze bijna in verdwenen :D dan bleven ze helemaal warm en konden ze toch de handjes vrij hebben, onder de deken.

8. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,768
    2,184
    113
    Mofjes zijn inderdaad ook nog een idee. Kijken of ik die kan vinden voor haar maat en of ze die wel oke vindt...

9. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,292
    10,263
    113
    Niet, onze uk wou (wil) ze nog steeds niet aan, onder het dekentje stoppen wou nog eens helpen. Als ze het echt koud hebben willen ze van zelf.

Share This Page