Hallootjes Onze knul is 22 mnd als onze tweede spruit geboren wordt. Nu vraag ik me af wat de voor- en nadelen zijn van zowel een buggyboard als een duowagen. Voor mezelf heb ik al bedacht dat een duowagen breed is en dus minder praktisch in winkels, maar dat bij langere wandelingen dreumes wel lekker kan zitten ipv te moeten blijven staan. Wat kiezen jullie en waarom?? En iemand tips voor een betaalbare duowagen? Zag de bugaboo donket duo, hartstikke mooi hoor maar 1400,- is me echt te gek.
Wij hebben met 22 maanden verschil een duowagen op MP gekocht voor 75 euro. Goedkoper model, naast elkaar en een echte wagenbak. Gelukkig geen nieuwe gekocht want heb hem echt maximaal 3x gebruikt terwijl er toch dagelijks van en naar school en naar bijv supermarkt gelopen moest worden, maar ook rondjes met de hond. Plankje vond ik makkelijker en hebben we wel heel veel gebruikt.
Wij nemen een duowagen. Enkel en alleen omdat ik het niet zie gebeuren dat dl braaf op het buggyboard gaat blijven staan . En dan kan ze ook lekker gaan zitten als we langere afstanden gaan wandelen . Hij is ook niet breder dan een gewone wandelwagen, dus hiermee ook geen hinder.
Hier 21 maanden verschil en de donkey aangeschaft, ben er heel blij mee. Hij is duur maar je kan m ook weer goed doorverkopen of misschien zelf 2e hands aanschaffen? Vind het zo fijn dat als de oudste op de psz is je de wagen makkelijk enkel kan maken. En zo breed is ie niet.
Hier een enkele kinderwagen met plankje. We gebruiken het plankje al een tijdje en dochter vindt het te gek. Ze blijft er goed op staan, dat hadden we niet verwacht. Ze wil liever niet meer in de wagen maar op het plankje wil ze maar al te graag. Voor ons zou het zonde van het geld zijn om een duowagen aan te schaffen.
Bij ons zat er maar 13 maanden tussen de oudste kindjes en ik vond mijn duowagen gewéldig. Wat heb ik een kilometers gemaakt met dat ding! Het lijkt heel breed, maar hij is niet breder dan een rolstoel dus in principe moet je overal doorkunnen (en anders zit de winkel fout). Wij hadden een easywalker en ik vond het echt een aanrader.
Hier 16 maanden verschil en had niet zonder mn duowagen gekund. Hele wandelingen heb ik gemaakt. Wij hebben de Bugaboo Donkey. Duur, ja. Maar het geld meer dan waard. Gebruik hem nu nog als enkele wagen met een plankje er achter.
Hier een Kees K2. Super duowagen heel licht en gaat door elke deur en poortje. Helaas toch best weinig gebruikt ( 2 keer) en staat nu dus weer op mp.
.. onze oudste was 26 maanden bij de geboorte van de baby... wij hebben gekozen voor een meerijplank waar een zitje op zit (de kid sit).... ideaal ding... maar eigenlijk is de loopfiets die hij voor zijn verjaardag kreeg nog veel beter, want 9 van de 10 x gaat hij mee op zijn puky loopfietsje.