Traphekje, waar op letten

Discussion in 'Verzorging' started by Es1981, Oct 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik heb even wat vraagjes. We gaan over een paar weken verhuizen naar een eensgezinswoning :D . We wonen nu in een flat, dus heb me nooit verdiept in traphekjes. Waar moet ik op letten bij de aanschaf en hoeveel moet ik er kopen, heb 2 trappen. Moet ik er dan per trap 2 hebben? dus beneden en boven?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Zou er idd minimaal 1 boven en 1 beneden doen... verder hebben wij er nog 1 van de gang naar de keuken... wel ene veilig idee dat als er een pan op staat ze niet in de keuken kunnen.

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

wij hebben beneden eentje bij de trap naar boven, en eigenlijk wil ik er eentje voor de keuken. op de eerste verdieping twee een voor de trap omhoog, een voor de trap omlaag. op de tweede verdieping is alleen onze slaapkamer, dus in principe komt hij daar niet, en dus hoeft er geen traphekje.
    ik heb er eentje bij die zonder schroeven ertussen geklemd kan worden, en die vind ik geweldig, maar er is wel een stang die vlak over de vloer loopt, en daar kan je over struikelen. ik zou dus letten op zulke dingen, kan je erover struikelen, kan je je stoten omdat ie net vervelend uitsteekt, past ie op de plek waar je m wilt hebben, ivm de grote doorgang, of de draaiende trap. verder, is hij makkelijk los te maken, of heb je er zelf nog moeite mee, en is het hekje zelf steving, en niet snel stuk. kan je erin klimmen of zijn het alleen horizontale spijltjes....
    succes

Share This Page