lief! babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anne81, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Hey meiden,

Wij zijn van plan om de babykamer te maken in stijl van lief!, met al die vrolijke kleurtjes en het liefste ook met de meubeltjes. Ik was benieuwd of iemand van jullie hetzelfde heeft gedaan met de babykamer, en of iemand weet wat die meubeltjes kosten? ik heb gezocht op hun site maar daar staat alles behalve de prijs van de meubeltjes.

Alvast bedankt!

2. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Misschien kun je naar een LIEF winkel toegaan en even naar de prijzen vragen. Die kunnen je vast verder helpen ;)
    Maar leuk idee hoor ;)

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het is idd een leuke stijl :D
    Kan je wel zeggen dat de meubels niet zo goedkoop zijn!
    Mijn nicht werkt er scheelt dat ik korting krijg maar zo goedkoop vind ik het daar niet. :rolleyes:
    Enige wat er wel goed aan is is dat een deel van de kosten naar Orange babies gaat! ;)

4. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Ik ben idd ook bang dat het niet zo goedkoop is. We waren vandaag naar Kidsfactory geweest, ik dacht dat ze daar ook alles van lief hadden, maar dat was jammer genoeg niet zo. Dus binnenkort toch maar even een echte winkel opzoeken... het zijn eigenlijk vooral de kleurtjes die het m doen he, maar die meubeltjes zijn ook zo grappig! Idd goed dat er iets van naar het goede doel gaat, dat maakt het wel weer een beetje goed

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kende het helemaal niet..
    Maar nu ik t zo zie...blijk ik dezelfde kleurtjes ongeveer te willen gebruike voor mijn kamertje met thema "lente" maar dan alles net ietsie mint.
    Zijn wel leuke spulletjes daar idd.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Anne, misschien kun je meubeltjes kopen, die je zelf in die leuke kleuren verft?

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    ben wel benieuwd naar die kamertjes, heeft iemand een link waar er plaatjes van staan?

8. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
  9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Het ziet er idd erg leuk uit.

Maar ik ben van plan om straks het bedje van m'n dochter zelf te gaan verven in een leuke kleur, die helemaal bij haar kamertje zal passen.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

heb ff nagevraagd. Ze wist niet precies maar alleen de commode en kleerkast ben je al zeker 1000 euro kwijt!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, ik herken het! Het is hetzelfde als iemand voor haar baby had waar ik op bezoek was een paar weken geleden. Ik vond het wel grappig, maar het is in het echt behoorlijk pompeus.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :confused: :confused: , dan zou ik gewoon zelf een paar blikken verf halen! :confused: :confused:

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou dat ook wel willen, maar die prijzen....
    Ik ga best ver, maar zover niet dus!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tip als je dan toch voor die meubels wilt gaan.zou ik eerst lid worden van jonge gezinen want dan krijg je 10% korting op spullen van lief scheeld tocg weer

15. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    hey meiden, ik heb een prijslijstje gekregen van lief, het inderdaad niet erg goedkoop, voor een commode, kast en ledikant samen betaal je 1793 euro. Wel een goede tip, om eerst lid te worden van jonge gezinnen! maar misschien toch maar even verder kijken... ik kan me idd wel een beetje voorstellen dat het pompeus wordt in een echt kamertje, is toch altijd anders dan in de winkel... bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina