Hoi, Aangezien het wat mooier weer begint te worden ga ik vaak lekker met Eva fietsen. Naar de kinderboerderij en de supermarkt geen probleem zonder buggy, maar naar de stad toch wel. Nu hebben wij een buggy van Topmark van 8,6 kilo, dus die is te zwaar voor een gewone buggydrager. Of zijn er ook buggydragers tot 9 kilo ofzo? Of zouden jullie een nieuwe, goedkopen, simpele buggy voor erbij kopen? En zo ja, welke? Kruidvat heeft een aanbieding voor een buggy voor 15 euro, maar de vraag is of ze die nog hebben. En ik vind het zonde om veel geld uit te geven voor een buggy terwijl we er al 1 hebben. Dus iemand nog tips? groetjes, Snoopy
Je zou een buggydrager de luxe kunnen kopen. De kruidvat buggy zou ik niet halen. Ik vond het een waardeloos ding.
Oeps zie net dat die ook tot 7 kilo is Bij prenatal hebben ze een buggy nu voor 39.99. Heerlijk ding is dat.
Ok, dank je wel. Wat vond je zo waardeloos van de kruidvat buggy? Ik vind 39,99 voor een buggy best veel, aangezien we een goede buggy hebben van 59 euro.... Er hoeft ook geen ligstand op te zitten ofzo, ik wil gewoon een simpele lichte buggy, die wel gebruiksvriendelijk is en even meekan, maar dus niet te duur is . En ik vraag me af of er dus geen buggydrager is tot 9 kilo, ik kon het zo snel niet vinden. Ik ga straks even naar de stad, ook maar even vragen bij de halfords en prenatal. Maar aan de andere kant, zo'n zware buggy is misschien niet lekker fietsen, of zou die paar kilo niet uitmaken?
Misschien dat ze er wel zijn hoor, maar wij verkopen 2 soorten buggydragers en bij het zwaardere model staat een maximum gewicht van 7 kg. Heeft ook te maken met je fiets, omdat die het gewicht moet dragen aan de zijkant.
Ik had de kruidvat buggy gekocht. Hij liep helemaal aan ,daardoor trok hij gigantisch naar 1 kant. Ook rolde de voorwielen (zwenk) niet over gladde ondergronden en daardoor klemde hij steeds. Ik heb hem terug gebracht naar kruidvat en het geld vergoed gekregen. Toen hoorde ik ook van de medewerker dat er al meerdere klachten over de bambino buggy waren. Die de luxe drager die ik heb is van de halfords. Dat is de sterktste die ze hebben. Persoonlijk denk ik dat die 2 kilo niet zoveel verschil maakt.