Lodger Wrapper/Shelter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer.. er is zo veel te koop!

Ik zit te denken om een Lodger Wrapper of Shelter te kopen. Maar ik kan niet goed beslissen wat nou het handigste is! Ons kindje wordt in juli geboren, dus ik ga ervanuit dat het dan warm weer is. Dat wordt dan sowieso die van katoen in plaats van fleece denk ik. Is het wel prettig om met warmte met je kindje in een draagdoek te lopen (zowel voor de baby als voor jezelf)? Is ook zo'n wrapper niet veel te warm dan?

Ik hoop dat jullie ervaring met deze spullen hebben!

Liefs Monique

2. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik lees even mee want ik twijfel ook nog ;)
    Maar ons kindje kan elk moment geboren worden....

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb de shelter na een week of 3 verkocht via mp, zegt genoeg denk ik.

Ik heb erg genoten van de tricot slen en ik wil nu een bykay draagdoek.

4. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik heb de wrapper. Geweldig! Mijn kindjes liggen er nu nog steeds in. Nou heb ik wel kleine kindjes, maar goed, ze zijn er voorlopig nog niet uitgegroeid.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk persoonlijk dat de wrapper in de zomer veelste warm is.
    Over de shelter hoor ik niet zoveel positieve verhalen, er staan ook erg veel te koop op marktplaats. Je kan dan beter een andere draagdoek kopen.

6. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Denk ook dat ie voor de zomer te warm is. Maar als je twee maanden verder bent begint de herfst al.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ga in april bevallen, zouden jullie mij dan een wrapper adviseren. Ik kijk er ook naar, maar het kost wel wat, dus twijfel nog een beetje. Nou willen andere hem wel voor me kopen, maar ik wil hun ook geen geld afhandig maken.

8. saskiadebeer

21 dec 2008
    8
    0
    0
    Ik hoor van een vriendin dat de shelter erg warm is. Ik denk de wrapper ook.
    Wij krijgen een kindje in mei. Ik ga er zeker geen aanschaffen omdat ik denk dat het veel te warm is. En wanneer het kouder wordt en je mist zoiets, kun je het dan nog kopen.

Ik ga zelf op zoek naar een dunnere wikkeldeken. Ga van de week eens kijken naar de dekens van Lief! Ze hebben nu twee nieuwe in de collectie....

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb de shelter. en was er toen heel blij mee. ik deed me meisje daar in en dan in de maxicosi zo hoefde ik niet te klooien met jasjes. en als ze dan als ik op visite was bijna sliep legde ik har daar in en dan daarna in de maxi als we weg gingen.

voor de rest als draag doek vondt ik het niet fijn. als je naar voren buigde dan had ik het gevoel dat ze bijna viel. maar voor heel even zo van naar huis en naar de auo vondt ik het een supper ding

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb ze ook gezien en de stof en kleurtjes nodigen uit tot kopen, maar wat een dikke toestanden zeg!
    Ik heb de draagzak omgehad (weet niet of dat de shelter, wrapper of bunker was), maar ik ben groot en krijg wsl ook een grote baby, dat gaat niet werken, dat ding hing onder m'n kin!
    Bovendien te warm voor een zomerbaby.

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wij verwachten ons kindje eind mei en ik heb wel een wrapper aangeschaft. Voor de warme zomerdagen heb ik een wikkeldeken van Snoozebaby gekocht. Inderdaad ... vier maandjes verder past de baby echt nog wel in de wrapper en dan is het alweer september.

12. zogelukkig

Maar heb je dat ding zelf ook gepast? Het keelde me zowat en de baby hangt dan ergens onder je oksel! :(

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dat is de shelter. De wrapper is geen draagzak, maar een wikkeldeken.

14. zogelukkig

Oke! :)

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb er ook een studie van gemaakt, wat nou wat is. Ik wist het ook niet hoor. Vond het erg onduidelijk.

16. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Idd een wikkeldeken ;) Draagzak/doek is echt niets voor mij. Word er al moe van als ik er aan denk! haha!

17. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Ik heb de wrapper gekocht en deze is van fleece. Nu verwachten wij onze baby in mei, dat zal veel te warm daarvoor zijn. Maar je kunt 'm ook als speelkleed gebruiken of als (extra) boxkleed.

En zodra de herfst aanbreekt en het weer wat kouder wordt, kan ik 'm weer gebruiken als wikkeldeken.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb de wrapper en fynn vind het heerlijk om daar in te liggen hij valt alleen in het niet want de wrapper is nog vrij groot

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb dat vorige model wrapper nieuw gekocht voor 20 Euro en deze bestaat grotendeels uit katoen.

20. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik ben ook in mei uitgerekend en ik heb alvast de Bunker gekocht (moest IETS kopen ;) ) Dat is ideaal voor van het najaar nog in de kinderwagen en in de winter in de wandelwagen.

De Shelter lijkt mij echt een onding, helemaal in de zomer. Dan kun je beter een buikdrager (katoen) kopen of een draagdoek.

En de Wrapper van fleece lijkt mij ook erg warm, dan zou je beter bv een jersey omslagdoek van de Hema oid kunnen kopen.

Deel Deze Pagina