Universele gordel stokke tripp trapp? (Foto gezocht)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feilo09, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi meiden,

Ik lees op internet dat een universele gordel zou moeten kunnen op de stokke tripp trapp. Mijn schoonzus heeft dit geprobeerd maar zegt dat het niet lukt.

Wie heeft een universele gordel op deze stoel en kun je misschien een foto plaatsen?

Alvast heel erg bedankt!

2. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een universele gordel op gehad (prenatal huismerk geloof ik), maar die heb ik er weer af gehaald omdat het hier echt niet nodig is. Ze vindt het verschrikkelijk om in het tuigje te zitten en zit dan juist heel onrustig. Zonder tuigje zit ze gewoon stevig en goed en ze kan er echt niet uitklimmen .

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Onze stoel heeft geen beugel aan de voorkant, dus ze kan er zo van af als ze dat wil. Kan het harnas ook zonder deze beugel gebruikt worden?

Meestal blijft ze lief in haar stoel zitten, maar er zijn van die dagen..;)

4. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de winkel hier in de buurt hebben ze gedemonstreerd hoe het eruit ziet met een universeel tuigje. Het past maar echt super degelijk is niet. Als je kindje wat te wild is kan het tuigje afbreken.
    Ik heb daarom voor ons bewegelijke mannetje toch maar een echte van stokke gekocht.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

wij hebben een universele. Zal vanavond wel even een foto uploaden. Geloof dat het een eigen merk van babydump is. Zou niet weten waarom die minder goed is....

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    In de winkel zeggen ze dat het met de nieuwe stoelen niet meer kan, we hebben het samen geprobeerd en lukte niet. Trucje van stokke denk ik want tuigjes kosten nogal wat van ze!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    We hebben hier wel een beugel.
    En een tuigje maar dat gebruiken we niet.

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het bijzonder om te lezen dat sommige kinderen geen tuigje nodig hebben in de kinderstoel!! Niet vervelend bedoeld hoor. Maar ons mannetje is zooooo bewegelijk dat ik hem echt niet zonder tuigje durf te laten zitten!

9. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter is zo'n bollie, die kan zich er no way uit wurmen :D

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha :p

Tussen de zitting en de beugel zit niet veel ruimte hier om de benen eruit te krijgen, dus tot nu toe geen tuigje nodig ;)

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier tot nog toe ook nog geen tuigje nodig gehad...

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter niet nee, die bleef braaf zitten, maar zoon zat boven op de tafel dus die heeft wel vast gezeten. De meeste oppaskinderen zitten ook gewoon los hoor.

@TS: als je een foto wilt stuur je e-mailadres maar dan kan ik hem je sturen!

@Stokke en nep gordeltje; natuurlijk maken ze er geen reclame voor. is net als met mr.pampers die je met 2 jaar een mailtje stuurt dat je kind nu wel 2 is maar nog lang niet uit de luiers is en er nog niet klaar voor is....

Overigens is het vast maken niet makkelijk, maar als het zit dan zit het prima.

13. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL

Hier ook een bollie, en dacht echt ook dat het hem nooit zou lukken.... Totdat hij het dus wel ging proberen, en zo boven op de eettafel zat... :cool: Wij gebruikten en gebruiken geen tuigje, maat blijven er bij of houden hem in het zicht.

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja er bij blijven moet je altijd, maar elke keer zoon uit de schalen/pannen vissen was ook niet zo hadndig. Hij ging ook rustig in zijn bord zitten met zijn knieeen. Dus toch maar een tuigje!

15. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Wij hebben een universele van de prenatal, 6 euro geloof ik. Bavalt prima! Ik heb er zo geen foto van maar we hebben een lus om de zijkanten van de stoel....snappie?! haha

Deel Deze Pagina