Iemand ervaring met de Nuna Pepp buggy

Discussie in 'Verzorging' gestart door Munchkin, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munchkin

Munchkin Lid

31 jan 2013
    34
    0
    0
    Leeuwarden
    We zijn op zoek naar een buggy voor onze baby van net 8 maanden.
    Nu is ons oog gevallen op de Nuna Pepp, omdat je de duwstang hiervan in hoogte kan verstellen.
    Ik ben niet in de mogelijkheid om naar een winkel te gaan om de wagen te bezichtigen, heeft een van jullie ervaring met deze buggy?

Graag hoor ik voor/nadelen etc.

Alvast bedankt!

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier is laatst een stukje over geweest,dacht bij babyuitzet.we hebben hem hier,en bevalt prima,ik vind alleen het mandje onderin klein vergeleken met de bugaboo die we hebben.en ik vind de voorwielen erg breed.verder een prima buggy die licht stuurt, makkelijk in en uit te klappen, en onze dochter van bijna 13 maanden zit er goed in.

3. Munchkin

Munchkin Lid

31 jan 2013
    34
    0
    0
    Leeuwarden
    Ok thanks voor je reactie!
    Online staat namelijk dat er een grote boodschappenmand in zit, iets wat ik wel nodig heb, aangezien ik alles lopend doe ;)

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Er zit echt geen grote boodschappenmand in, ik heb zo'n haak gekocht waaraan ik tassen kan hangen, dit omdat de duwstang ook dicht is, en je dus niet zoals bij een gewone buggy tassen aan de duwstangen kunt hangen.

Verder vind ik het jammer dat de beentjes niet omhoog kunnen..
    Hij kan in 3 zit/lig standen, erg fijn!
    Ik vind het verder een hele fijne buggy!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Super fijne buggy, hier al 2 jaar in gebruik. Bekleding is makkelijk van het frame te halen en te wassen (al kun je het officieel niet in de wasmachine doen, hier wel gedaan). Mandje er onder is klein en kun je bijna niet bij als de buggy in de ligstand staat. Makkelijk in te klappen, kan met een speciale drager achter de fiets hangen.

6. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Hij loopt zelfs nog soepel met mijn oudste dochter van ong 17/18 kilo erin! Vind m geweldig. Heb wel extra dingen gekocht om tassen aan te hangen.

Deel Deze Pagina