hallo, ik wil een buggydrager aanschaffen maar heb geen flauw idee of mijn buggy op alle drager past. ik heb een topmarkbuggy die in standen kan. iemand een idee?
hangt van het gewicht van je buggy af welke buggydrager kan. Ik heb zelf de Steco Buggy-Mee De Luxe. Hier kan een buggy op met een max gewicht van 7 kg (heb zelf de macclaren buggy) Heb alleen gehoord dat deze niet op de Sparta Amazone past, hier moet je een speciale buggydrager voor hebben. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord
ik heb wel de sparta amazone trendy en ook een byggudrager erop.. heb van het merk steco die tot 7 kg kan... het is een soort 3 hoek buggy drager en niet de rechte.. maar er kan geen andere op mijn fiets... maar als je een normale fiets heb kan alle buggydragers erop.. want de topmark buggy is speciaal gesschikt dacht voor elke buggydrager.. althans dat is mij verteld met het kopen van een buggy succes!
wij hebben ook de buggy van topmark en ik heb een mamafiets van sparta de amazone trendy hier zit de buggydrager van steco op de luxe uitvoering tot 7 kg en daar gaat prima de buggy op.... veel rij plezier
Mag ik wat vragen over de buggy draager? Wij hebben vandaag 1 gekocht op de vrijmarkt maar daar zat geen beschrijving bij. Heb hem wel op mijn fiets zitten maar wil weten of die goed zit en hoe moet je de buggy eraan hangen?
wie weet er hoe zwaar een buggy is van topmark de verstelbare. en hoe zwaar de prenatalbuggy is verstelbaar?
@Wondertje: ik heb toen ik er 1 ging kopen ze vergeleken maar zijn zeg maar even zwaar. @Popje: welke buggy drager heb je gekocht? die met een lange pen naar beneden? die dus uitklapt? of niet?